FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Zygophyllaceae
Peganum harmala1
Zygophyllaceae

? Zygophyllaceae R.Br., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Sapindales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (2), Alžyras (10), Andora (1), Angilija (3), Antigva ir Barbuda (2), Argentina (16), Armėnija (3), Aruba (1), Australija (5), Azerbaidžanas (2), Bachreinas (1), Bahamai (4), Belgija (1), Belizas (1), Beninas (4), Bermudai (1), Bolivija (12), Botsvana (2), Brazilija (5), Britų Mergelių salos (4), Bulgarija (1), Burkina Fasas (2), Centrinės Afrikos Respublika (2), Dominika (1), Dominikos Respublika (4), Dramblio Kaulo Krantas (2), Egiptas (13), Ekvadoras (6), Eritrėja (2), Etiopija (12), Filipinai (1), Gabonas (2), Gajana (1), Gana (3), Graikija (3), Gruzija (2), Guamas (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (4), Gvinėja (1), Haitis (3), Hondūras (5), Indija (8), Indonezija (1), Irakas (4), Iranas (7), Ispanija (7), Italija (2), Izraelis (10), JAV Mergelių salos (4), JAV mažosios salos (2), Jamaika (3), Japonija (2), Jemenas (11), Jordanija (5), Jungtiniai Arabų Emyratai (6), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (41), Kambodža (1), Kamerūnas (4), Kataras (5), Kazachija (6), Kenija (7), Kinija (9), Kipras (3), Kiribatis (1), Kolumbija (8), Komorai (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (3), Kuba (4), Kuko Salos (1), Kuveitas (1), Lenkija (1), Lesotas (1), Libanas (9), Madagaskaras (4), Majotas (3), Malavis (2), Malis (4), Marokas (9), Martinika (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (1), Mauritanija (4), Meksika (34), Mianmaras (1), Mongolija (4), Montseratas (1), Mozambikas (1), Namibija (6), Naujoji Kaledonija (2), Nepalas (1), Nigerija (4), Nigeris (1), Nikaragva (3), Norvegija (1), Nyderlandų Antilai (5), Omanas (9), Pakistanas (7), Palestina (1), Panama (4), Papua Naujoji Gvinėja (2), Paragvajus (4), Peru (10), Pietų Afrikos Respublika (16), Portugalija (2), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (5), Reunjonas (2), Rumunija (1), Rusija (4), Salvadoras (2), Saudo Arabija (11), Senegalas (2), Sirija (4), Slovakija (1), Somalis (10), Sudanas (3), Tadžikija (2), Tailandas (1), Taivanas (2), Tanzanija (6), Terksas ir Kaikosas (5), Trinidadas ir Tobagas (2), Tunisas (4), Turkija (2), Turkmėnija (6), Uganda (3), Ukraina (1), Urugvajus (1), Uzbekija (6), Venesuela (5), Vengrija (2), Vokietija (1), Zambija (1), Čadas (1), Čekija (1), Čilė (12), Šri Lanka (1), Švedija (2), Žaliasis Kyšulys (4). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Nykstantys (3), Nekeliantys susirūpinimo (2), Trūksta duomenų (1).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Augea ?, ?
  2. Dykris - Balanites Del., ?
  3. Gyvamedis, tvaras - Bulnesia C. Gay, ?
  4. Arūtras - Fagonia L., ?
  5. Gvajokas - Guaiacum L., ?
  6.  ? Kallstroemia Scop., ?
  7. Keimaris - Larrea Cav., ?
  8.  ? Malacocarpus ?, ?
  9.  ? Metharme ?, ?
  10.  ? Morkillia ?, ?
  11.  ? Neoschroetera ?, ?
  12.  ? Pintoa ?, ?
  13.  ? Plectrocarpa ?, ?
  14.  ? Porlieria ?, ?
  15.  ? Sarcozygium ?, ?
  16.  ? Seetzenia ?, ?
  17.  ? Sericodes ?, ?
  18.  ? Tetraena ?, ?
  19. Ragužė - Tribulus L., ?
  20.  ? Viscainoa ?, ?
  21. Keimerūnas - Zygophyllum L., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 15 šeimų  
   
  Eilė
Muileniečiai
(Sapindales)
   
        24 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Zygophyllaceae)
  10 genčių  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti