FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Zeus
Zeus

? Zeus Linnaeus, 1758, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Zeiformes) būrio (Zeidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (1), Angola (1), Australija (2), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Danija (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Gabonas (1), Gana (1), Graikija (1), Gvinėja (1), Islandija (1), Ispanija (1), Italija (2), Izraelis (1), Japonija (2), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kamerūnas (1), Kinija (2), Kipras (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kroatija (1), Libanas (1), Liberija (1), Libija (1), Madagaskaras (1), Marokas (1), Mauritanija (1), Mozambikas (1), Namibija (2), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (1), Norvegija (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Somalis (2), Taivanas (2), Togas (1), Tunisas (1), Turkija (1), Vakarų Sachara (1), Vokietija (1), Švedija (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Zeus faber Linnaeus, 1758

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Zeus Linnaeus, 1758. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=126251 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 7 šeimos  
      24 rūšys
  Būrys
Saulėžuvės
(Zeiformes)
    Gentis
(Zeus)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Saulažuvinės
(Zeidae)

Išnašos Redaguoti