FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Zanclus
Zanclus

? Zanclus Cuvier in Cuvier, Valenciennes, 1831, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio (Zanclidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (2), Australija (2), Bahamai (1), Džibutis (1), Ekvadoras (1), Fidžis (2), Filipinai (3), Guamas (1), Indija (2), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (2), Ispanija (1), Japonija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kenija (2), Kiribatis (1), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Komorai (2), Kosta Rika (2), Kuko Salos (2), Madagaskaras (2), Malaizija (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Maršalo salos (2), Mauricijus (2), Meksika (2), Mikronezija (1), Mozambikas (2), Naujoji Kaledonija (1), Nauru (1), Norfolkas (1), Papua Naujoji Gvinėja (2), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (1), Pitkerno salos (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Polinezija (2), Reunjonas (1), Saliamono Salos (1), Samoa (2), Seišeliai (2), Singapūras (2), Somalis (1), Tailandas (1), Taivanas (2), Tanzanija (2), Tonga (1), Tuvalu (2), Vanuatu (2), Vietnamas (1), Volisas ir Futūna (1), Šri Lanka (2)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Zanclus cornutus Linnaeus, 1758

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 1726 gentys  
      3 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Zanclus)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Gentis
(Zanclus)

  dar 45 būriai   0  

Išnašos Redaguoti