FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Xiphorhynchus guttatus (3)
Xiphorhynchus guttatus (3)
Apsaugos būklė
Nežinoma (IUCN 3.1)

? Xiphorhynchus guttatus Lichtenstein, 1820, (Passeriformes) būrio (Dendrocolaptidae) šeimos (Xiphorhynchus) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ] [ k ] Turi margaspalvę galvutę, padengta tamsiai geltonos ir rudos spalvos plunksnomis, o ties sparnais ir uodega plunksnos pereina į kaštonų spalvą. Snapas ilgas ir lenktas.

Biologija Redaguoti

Natūrali buveinė — drėgni žemumų miškai, bet juos taip pat galima rasti pusiau lapuočių ir galerijos miškuose, palmių pelkėse ir kitose miškingose vietovėse.

Mityba Redaguoti

Minta daugiausia nariuotakojais ir kitais vabzdžiais, kuriuos randa siauruose plyšiuose.

Paplitimas Redaguoti

[ r ]

Bolivija, Brazilija, Kolumbija, Ekvadoras, Prancūzijos Gviana, Gajana, Peru, Surinamas, Venesuela.

Literatūra Redaguoti

  • Xiphorhynchus guttatus (3). BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • "Xiphorhynchus guttatus (Sibley and Monroe 1990, 1993) was split into X. susurrans and X. guttatus following AOU (1998); X. eytoni (Sibley and Monroe 1990, 1993) is now lumped with X. guttatus following SACC (2005), who also recognise X. susurrans."

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 100 šeimų   dar 15 rūšių
       
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
    Gentis
Kalavijasnapiai kopikai
(Xiphorhynchus)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Kopikiniai
(Dendrocolaptidae)
    Rūšis
(Xiphorhynchus guttatus (3))
           
  dar 37 būriai   dar 10 genčių  

Išnašos Redaguoti