FANDOM

Volisas ir Futūna
Flag of Wallis and Futuna
LocationWallisAndFutuna
Vietininkas Volise ir Futūnoje
Angliškai Wallis and Futuna
Vokiškai Wallis und Futuna
Prancūziškai Wallis-et-Futuna
Rusiškai Уоллис и Футуна

Volisas ir Futūna – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Volise ir Futūnoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
82
  • 100px|link=Abudefduf sexfasciatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf sexfasciatus</td><td class="smwtype_str">Abudefduf sexfasciatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
36
  • 100px|link=Appendicula bracteosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Appendicula bracteosa</td><td class="smwtype_str">Appendicula bracteosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
38
  • 100px|link=Ageratum conyzoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ageratum conyzoides</td><td class="smwtype_str">Ageratum conyzoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
2
  • 100px|link=Eudynamys taitensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eudynamys taitensis</td><td class="smwtype_str">Eudynamys taitensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
44
  • 100px|link=Cerithium caeruleum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerithium caeruleum</td><td class="smwtype_str">Cerithium caeruleum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ropliai
Ropliai120
1
  • 100px|link=Cryptoblepharus boutonii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cryptoblepharus boutonii</td><td class="smwtype_str">Cryptoblepharus boutonii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
370
  • 100px|link=Aldrovandia phalacra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aldrovandia phalacra</td><td class="smwtype_str">Aldrovandia phalacra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Volise ir Futūnoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
18
  • 100px|link=Myripristis adusta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Myripristis adusta</td><td class="smwtype_str">Myripristis adusta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
11
  • 100px|link=Bassozetus galatheae
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bassozetus galatheae</td><td class="smwtype_str">Bassozetus galatheae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
6
  • 100px|link=Cerithium caeruleum
  • pilnas sąrašas
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
296
  • 100px|link=Abudefduf sexfasciatus
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Eudynamys taitensis
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
6
  • 100px|link=Bathypterois perceptor
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bathypterois perceptor</td><td class="smwtype_str">Bathypterois perceptor</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gobiesociformes
Gobiesociformes124
1
  • 100px|link=Lepadichthys minor
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lepadichthys minor</td><td class="smwtype_str">Lepadichthys minor</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gonorhynchiformes
Gonorhynchiformes14
1
  • 100px|link=Chanos chanos
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chanos chanos</td><td class="smwtype_str">Chanos chanos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Purpurakaktis karvelis vaislesys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Purpurakaktis karvelis vaislesys</td><td class="smwtype_str">Ptilinopus porphyraceus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
5
  • 100px|link=Antennarius coccineus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antennarius coccineus</td><td class="smwtype_str">Antennarius coccineus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Menkiažuvės
Menkiažuvės618
18
  • 100px|link=Caelorinchus cingulatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caelorinchus cingulatus</td><td class="smwtype_str">Caelorinchus cingulatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mugiliformes
Mugiliformes345
2
  • 100px|link=Liza macrolepis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Liza macrolepis</td><td class="smwtype_str">Liza macrolepis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myctophiformes
Myctophiformes387
1
  • 100px|link=Neoscopelus macrolepidotus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Neoscopelus macrolepidotus</td><td class="smwtype_str">Neoscopelus macrolepidotus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Neogastropoda
Neogastropoda0
17
  • 100px|link=Columbella sagitta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Columbella sagitta</td><td class="smwtype_str">Columbella sagitta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notacanthiformes
Notacanthiformes58
2
  • 100px|link=Aldrovandia phalacra
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
3
  • 100px|link=Bothus pantherinus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bothus pantherinus</td><td class="smwtype_str">Bothus pantherinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
9
  • 100px|link=Amanses scopas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amanses scopas</td><td class="smwtype_str">Amanses scopas</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Silkiažuvės
Silkiažuvės531
1
  • 100px|link=Spratelloides delicatulus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Spratelloides delicatulus</td><td class="smwtype_str">Spratelloides delicatulus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
19
  • 100px|link=Caracanthus unipinna
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caracanthus unipinna</td><td class="smwtype_str">Caracanthus unipinna</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squamata
Squamata110
1
  • 100px|link=Cryptoblepharus boutonii
Stintžuvės
Stintžuvės425
1
  • 100px|link=Talismania antillarum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Talismania antillarum</td><td class="smwtype_str">Talismania antillarum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
10
  • 100px|link=Aulostomus chinensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aulostomus chinensis</td><td class="smwtype_str">Aulostomus chinensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
46
  • 100px|link=Anarchias allardicei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anarchias allardicei</td><td class="smwtype_str">Anarchias allardicei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švietenžuvės
Švietenžuvės669
2
  • 100px|link=Argyropelecus hemigymnus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argyropelecus hemigymnus</td><td class="smwtype_str">Argyropelecus hemigymnus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Volise ir Futūnoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Astriečiai
Astriečiai0
8
  • 100px|link=Ageratum conyzoides
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
1
  • 100px|link=Cyrtandra futunae
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cyrtandra futunae</td><td class="smwtype_str">Cyrtandra futunae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Bulviečiai
Bulviečiai0
5
  • 100px|link=Aureliana brasiliana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aureliana brasiliana</td><td class="smwtype_str">Aureliana brasiliana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
1
  • 100px|link=Elatostema yenii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Elatostema yenii</td><td class="smwtype_str">Elatostema yenii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
1
  • 100px|link=Atuna racemosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atuna racemosa</td><td class="smwtype_str">Atuna racemosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
30
  • 100px|link=Appendicula bracteosa
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
4
  • 100px|link=Alyxia bracteolosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alyxia bracteolosa</td><td class="smwtype_str">Alyxia bracteolosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
1
  • 100px|link=Salix longistamina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salix longistamina</td><td class="smwtype_str">Salix longistamina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
4
  • 100px|link=Aleurites moluccana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aleurites moluccana</td><td class="smwtype_str">Aleurites moluccana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
2
  • 100px|link=Smilax pittieriana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Smilax pittieriana</td><td class="smwtype_str">Smilax pittieriana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijiečiai
Magnolijiečiai0
1
  • 100px|link=Cananga odorata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cananga odorata</td><td class="smwtype_str">Cananga odorata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Muileniečiai
Muileniečiai0
1
  • 100px|link=Aglaia samoensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aglaia samoensis</td><td class="smwtype_str">Aglaia samoensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Notreliečiai
Notreliečiai0
7
  • 100px|link=Clerodendrum buchananii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clerodendrum buchananii</td><td class="smwtype_str">Clerodendrum buchananii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pandanales
Pandanales0
3
  • 100px|link=Freycinetia storckii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Freycinetia storckii</td><td class="smwtype_str">Freycinetia storckii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
1
  • 100px|link=Lablab purpureus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lablab purpureus</td><td class="smwtype_str">Lablab purpureus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raudiečiai
Raudiečiai0
1
  • 100px|link=Streblosa lampongensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Streblosa lampongensis</td><td class="smwtype_str">Streblosa lampongensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
1
  • 100px|link=Polygonum vladimiri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Polygonum vladimiri</td><td class="smwtype_str">Polygonum vladimiri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
1
  • 100px|link=Eleusine indica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eleusine indica</td><td class="smwtype_str">Eleusine indica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
1
  • 100px|link=Alphitonia zizyphoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alphitonia zizyphoides</td><td class="smwtype_str">Alphitonia zizyphoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.