FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Klais
Violet-headed Hummingbird
Violetiniai kolibriai
Klais guimeti

Violetiniai kolibriai - Klais Reichenbach, 1854, kolibrinių (Trochilidae) šeimos paukščių gentis.

Išvaizda Redaguoti

Smulkūs, blizgantys, metalo spalvos ir įvairaus dydžio paukščiai, kurių stambiausi prilygsta kregždei, o smulkiausieji ne didesni už kamanę.

Biologija Redaguoti

Skraido greitai ir vikriai. Plasnojant sparnai juda aštuoniuke, mažesnės rūšys per sekundę suplasnoja iki 80 kartų.

Mityba Redaguoti

Minta nektaru.

Paplitimas Redaguoti

[ k ]

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Bolivija (1), Ekvadoras (1), Hondūras (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Nikaragva (1), Panama (1), Peru (1), Venesuela (1). 

Rūšys Redaguoti

  1. Violetinis kolibris - Klais guimeti Bourcier, 1843

Literatūra Redaguoti

  • Dunning, John S & Ridgely, Robert S. 1982. South American Land Birds. Harrowood Books.
  • Hilty, Steven L., & Brown, William L. 1986. Guide to the Birds of Colombia. Princeton University Press.
  • Jones, Jason & Ramoni-Perazzi, Paolo & Carruthers, Erin H. & Robertson, Raleigh. 2002. Species Composition of Bird Communities in Shad Coffee Plantations in the Venezuelan Andes. Ornithologia Neotropical 13: 397-412, 2002.
  • de Schauensee, Rodolphe Meyer & Phelps, William H. 1978. A Guide to the Birds of Venezuela. Princeton University Press.
  • Skutch, A. F. 1958. Life history of the Violet-headed Hummingbird. Wilson Bull. 70:5-19.
  • Klais. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 2 šeimos  
      1 Rūšis
Violetinis kolibris
(Klais guimeti)
  Būrys
Čiurliniai paukščiai
(Apodiformes)
    Gentis
Violetiniai kolibriai
(Klais)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Kolibriniai
(Trochilidae)

Išnašos Redaguoti