FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Lophiidae
Velniažuvinės

Velniažuvinės - Lophiidae Moreau, 1881, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Lophiiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Alžyras (2), Angola (3), Antigva ir Barbuda (1), Aruba (1), Australija (6), Barbadosas (1), Beninas (2), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (2), Danija (1), Dominika (3), Dramblio Kaulo Krantas (3), Ekvadoras (2), Farerai (1), Filipinai (6), Gabonas (3), Gajana (1), Gana (2), Graikija (2), Gvatemala (1), Gvinėja (2), Haitis (1), Hondūras (3), Honkongas (1), Indija (2), Indonezija (3), Islandija (1), Ispanija (3), Italija (2), Japonija (7), Jemenas (2), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (13), Kamerūnas (2), Kanada (3), Kazachija (1), Kenija (1), Kinija (4), Kolumbija (5), Kongo Demokratinė Respublika (4), Kosta Rika (3), Kroatija (1), Kuba (2), Liberija (4), Madagaskaras (4), Malaizija (2), Marokas (1), Mauritanija (5), Meksika (7), Mianmaras (2), Mozambikas (4), Namibija (4), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (2), Nikaragva (3), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (4), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (6), Pietų Korėja (2), Portugalija (2), Prancūzija (5), Prancūzijos Gviana (3), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Sen Pjeras ir Mikelonas (1), Senegalas (4), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (4), Somalis (2), Sudanas (1), Surinamas (2), Tailandas (1), Taivanas (8), Tanzanija (2), Togas (2), Trinidadas ir Tobagas (1), Tunisas (2), Urugvajus (1), Vakarų Sachara (1), Vanuatu (2), Venesuela (3), Vietnamas (1), Volisas ir Futūna (1), Čadas (2), Švedija (1), Žaliasis Kyšulys (2)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Lophiodes Goode, Bean, 1896
  2.  ? Lophioides ?, ?
  3.  ? Lophiomus Gill, 1883
  4.  ? Lophius Linnaeus, 1758
  5.  ? Lophoides ?, ?
  6.  ? Sladenia ?, ?

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Lophiidae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125493 on 2011-02-19
  • Nelson, Joseph, S. (2006). Fishes of the World. John Wiley & Sons, Inc. ISBN 0471250317. 
  • Lophiidae Report on Integrated Taxonomic Information System (ITIS)

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 12 šeimų  
   
  Būrys
Kojapelekės žuvys
(Lophiiformes)
   
        14 rūšių
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Velniažuvinės
(Lophiidae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti