FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Velloziaceae
Velloziaceae

? Velloziaceae Endl., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės (Liliales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (5), Alžyras (3), Andora (3), Argentina (9), Armėnija (5), Australija (9), Austrija (14), Azerbaidžanas (1), Bahamai (2), Belgija (7), Bolivija (9), Botsvana (1), Brazilija (223), Bulgarija (11), Burundis (1), Butanas (1), Danija (5), Dominikos Respublika (2), Džibutis (1), Egiptas (3), Ekvadoras (1), Estija (2), Etiopija (6), Gabonas (1), Gajana (1), Graikija (15), Gruzija (6), Gvatemala (2), Gvinėja (1), Hondūras (2), Indija (10), Indonezija (1), Irakas (1), Iranas (5), Ispanija (19), Italija (8), Izraelis (3), Jamaika (1), Japonija (19), Jemenas (6), Jordanija (2), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (10), Jungtinės Amerikos Valstijos (45), Juodkalnija (1), Kamerūnas (3), Kanada (4), Kenija (5), Kinija (26), Kolumbija (8), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (6), Kosta Rika (4), Kroatija (6), Kuba (3), Lenkija (8), Lesotas (2), Madagaskaras (9), Makedonija (1), Malavis (7), Malta (1), Marokas (3), Meksika (23), Mongolija (3), Mozambikas (10), Namibija (9), Naujoji Zelandija (2), Nepalas (4), Nigerija (3), Nikaragva (2), Norvegija (5), Nyderlandai (6), Omanas (2), Pakistanas (5), Panama (4), Papua Naujoji Gvinėja (4), Paragvajus (8), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (20), Pietų Korėja (10), Portugalija (3), Prancūzija (14), Ruanda (1), Rumunija (3), Rusija (9), Salvadoras (2), Saudo Arabija (1), Serbija (1), Slovakija (5), Slovėnija (7), Somalis (4), Sudanas (1), Suomija (4), Svazilandas (2), Tadžikija (1), Tailandas (1), Taivanas (11), Tanzanija (12), Turkija (15), Turkmėnija (2), Uganda (2), Ukraina (4), Urugvajus (1), Venesuela (5), Vengrija (9), Vietnamas (3), Vokietija (14), Zambija (10), Zimbabvė (13), Čekija (5), Šiaurės Korėja (1), Švedija (14), Šveicarija (5)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Acanthochlamys ?, ?
  2.  ? Barbacenia ?, ?
  3.  ? Barbaceniopsis ?, ?
  4.  ? Nanuza ?, ?
  5. Triaukšė - Talbotia ?, ?
  6.  ? Vellozia ?, ?
  7.  ? Xerophyta ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 12 šeimų  
   
  Eilė
Lelijiečiai
(Liliales)
   
        ? rūšių
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)
    Šeima
(Velloziaceae)
  ? genčių  
         
  dar 18 eilių  

Išnašos Redaguoti