FANDOM

Vakarų Sachara
Flag of the Sahrawi Arab Democratic Republic
LocationWesternSahara
Vietininkas Vakarų Sacharoje
Angliškai Western Sahara
Vokiškai Westsahara
Prancūziškai Sahara occidental
Rusiškai Западная Сахара

Vakarų Sachara – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Vakarų Sacharoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (klasė nepriskirti)
Angiosperms (klasė nepriskirti)0
1
  • 100px|link=Vahlia digyna
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Vahlia digyna</td><td class="smwtype_str">Vahlia digyna</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Chimeržuvės
Chimeržuvės100
4
  • 100px|link=Chimaera monstrosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chimaera monstrosa</td><td class="smwtype_str">Chimaera monstrosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
7
  • 100px|link=Baltasis gruperis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltasis gruperis</td><td class="smwtype_str">Epinephelus aeneus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
1
  • 100px|link=Poa umbricola
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Poa umbricola</td><td class="smwtype_str">Poa umbricola</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
37
  • 100px|link=Allophylus jejunus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allophylus jejunus</td><td class="smwtype_str">Allophylus jejunus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Miksiniai apskritažiomeniai
Miksiniai apskritažiomeniai99
1
  • 100px|link=Myxine ios
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Myxine ios</td><td class="smwtype_str">Myxine ios</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Paukščiai
Paukščiai4
35
  • 100px|link=Acrocephalus scirpaceus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrocephalus scirpaceus</td><td class="smwtype_str">Acrocephalus scirpaceus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
61
  • 100px|link=Actaeon tornatilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Actaeon tornatilis</td><td class="smwtype_str">Actaeon tornatilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
35
  • 100px|link=Centroscymnus crepidater
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centroscymnus crepidater</td><td class="smwtype_str">Centroscymnus crepidater</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
230
  • 100px|link=Aldrovandia affinis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aldrovandia affinis</td><td class="smwtype_str">Aldrovandia affinis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai0
2
  • 100px|link=Physeter catodon
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Physeter catodon</td><td class="smwtype_str">Physeter catodon</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Vakarų Sacharoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Ateleopodiformes
Ateleopodiformes1
2
  • 100px|link=Guentherus altivela
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Guentherus altivela</td><td class="smwtype_str">Guentherus altivela</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Geltonsnapė audronaša, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geltonsnapė audronaša</td><td class="smwtype_str">Calonectris diomedea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Batrachoidiformes
Batrachoidiformes33
1
  • 100px|link=Halobatrachus didactylus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Halobatrachus didactylus</td><td class="smwtype_str">Halobatrachus didactylus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
5
  • 100px|link=Diretmichthys parini
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Diretmichthys parini</td><td class="smwtype_str">Diretmichthys parini</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
6
  • 100px|link=Aphyonus gelatinosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aphyonus gelatinosus</td><td class="smwtype_str">Aphyonus gelatinosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
8
  • 100px|link=Bittium reticulatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bittium reticulatum</td><td class="smwtype_str">Bittium reticulatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cephalaspidea
Cephalaspidea0
3
  • 100px|link=Acteocina knockeri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acteocina knockeri</td><td class="smwtype_str">Acteocina knockeri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cetartiodactyla
Cetartiodactyla187
2
  • 100px|link=Physeter catodon
  • pilnas sąrašas
Chimaeriformes
Chimaeriformes63
4
  • 100px|link=Chimaera monstrosa
  • pilnas sąrašas
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
85
  • 100px|link=Antigonia capros
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antigonia capros</td><td class="smwtype_str">Antigonia capros</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Flaminginiai paukščiai
Flaminginiai paukščiai0
2
  • 100px|link=Phoenicopterus roseus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phoenicopterus roseus</td><td class="smwtype_str">Phoenicopterus roseus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Baltasis gandras, GIPE25 - Cigogne et cigogneaux (by-sa) (3), 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltasis gandras</td><td class="smwtype_str">Ciconia ciconia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
3
  • 100px|link=Bathypterois dubius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bathypterois dubius</td><td class="smwtype_str">Bathypterois dubius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Morus bassanus, Gannets New Zealand, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Morus bassanus</td><td class="smwtype_str">Morus bassanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Katrykliai
Katrykliai83
7
  • 100px|link=Galeus melastomus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Galeus melastomus</td><td class="smwtype_str">Galeus melastomus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
4
  • 100px|link=Chaunax suttkusi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chaunax suttkusi</td><td class="smwtype_str">Chaunax suttkusi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Menkiažuvės
Menkiažuvės618
29
  • 100px|link=Bathygadus favosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bathygadus favosus</td><td class="smwtype_str">Bathygadus favosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mugiliformes
Mugiliformes345
3
  • 100px|link=Liza ramada
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Liza ramada</td><td class="smwtype_str">Liza ramada</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myctophiformes
Myctophiformes387
2
  • 100px|link=Gonichthys cocco
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gonichthys cocco</td><td class="smwtype_str">Gonichthys cocco</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myxiniformes
Myxiniformes99
1
  • 100px|link=Myxine ios
Neogastropoda
Neogastropoda0
27
  • 100px|link=Acus senegalensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acus senegalensis</td><td class="smwtype_str">Acus senegalensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notacanthiformes
Notacanthiformes58
8
  • 100px|link=Aldrovandia affinis
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
19
  • 100px|link=Arnoglossus capensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arnoglossus capensis</td><td class="smwtype_str">Arnoglossus capensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
1
  • 100px|link=Lagocephalus laevigatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lagocephalus laevigatus</td><td class="smwtype_str">Lagocephalus laevigatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Rajiformes
Rajiformes1,037
16
  • 100px|link=Dasyatis pastinaca
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dasyatis pastinaca</td><td class="smwtype_str">Dasyatis pastinaca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Saccopharyngiformes
Saccopharyngiformes26
1
  • 100px|link=Eurypharynx pelecanoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eurypharynx pelecanoides</td><td class="smwtype_str">Eurypharynx pelecanoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
7
  • 100px|link=Egiptinis maitgrifis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Egiptinis maitgrifis</td><td class="smwtype_str">Neophron percnopterus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Saulėžuvės
Saulėžuvės93
3
  • 100px|link=Cyttopsis rosea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cyttopsis rosea</td><td class="smwtype_str">Cyttopsis rosea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Silkiažuvės
Silkiažuvės531
7
  • 100px|link=Alosa alosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alosa alosa</td><td class="smwtype_str">Alosa alosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
19
  • 100px|link=Aspitrigla obscura
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aspitrigla obscura</td><td class="smwtype_str">Aspitrigla obscura</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squaliformes
Squaliformes239
5
  • 100px|link=Centroscymnus crepidater
  • pilnas sąrašas
Squatiniformes
Squatiniformes32
1
  • 100px|link=Squatina squatina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Squatina squatina</td><td class="smwtype_str">Squatina squatina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stintžuvės
Stintžuvės425
9
  • 100px|link=Alepocephalus rostratus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alepocephalus rostratus</td><td class="smwtype_str">Alepocephalus rostratus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Strutiniai paukščiai
Strutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Strutis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Strutis</td><td class="smwtype_str">Struthio camelus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
4
  • 100px|link=Macroramphosus scolopax
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Macroramphosus scolopax</td><td class="smwtype_str">Macroramphosus scolopax</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
9
  • 100px|link=Calidris ferruginea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calidris ferruginea</td><td class="smwtype_str">Calidris ferruginea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Thecosomata
Thecosomata0
2
  • 100px|link=Cavolinia longirostris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cavolinia longirostris</td><td class="smwtype_str">Cavolinia longirostris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Torpediniformes
Torpediniformes85
6
  • 100px|link=Torpedo (Tetronarce) nobiliana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Torpedo (Tetronarce) nobiliana</td><td class="smwtype_str">Torpedo (Tetronarce) nobiliana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
22
  • 100px|link=Anguilla anguilla
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anguilla anguilla</td><td class="smwtype_str">Anguilla anguilla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
2
  • 100px|link=Belone belone
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Belone belone</td><td class="smwtype_str">Belone belone</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švietenžuvės
Švietenžuvės669
2
  • 100px|link=Astronesthes macropogon
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Astronesthes macropogon</td><td class="smwtype_str">Astronesthes macropogon</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
8
  • 100px|link=Acrocephalus scirpaceus
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Didžioji antis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didžioji antis</td><td class="smwtype_str">Anas platyrhynchos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Vakarų Sacharoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (būrys)
Angiosperms (būrys)0
1
  • 100px|link=Vahlia digyna
Astriečiai
Astriečiai0
9
  • 100px|link=Atractylis aristata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atractylis aristata</td><td class="smwtype_str">Atractylis aristata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
3
  • 100px|link=Barleria smithii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Barleria smithii</td><td class="smwtype_str">Barleria smithii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
2
  • 100px|link=Anabasis articulata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anabasis articulata</td><td class="smwtype_str">Anabasis articulata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
1
  • 100px|link=Anastatica hierochuntica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anastatica hierochuntica</td><td class="smwtype_str">Anastatica hierochuntica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
4
  • 100px|link=Euphorbia calyptrata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Euphorbia calyptrata</td><td class="smwtype_str">Euphorbia calyptrata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
2
  • 100px|link=Allophylus jejunus
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
5
  • 100px|link=Echium horridum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Echium horridum</td><td class="smwtype_str">Echium horridum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
5
  • 100px|link=Crotalaria saharae
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crotalaria saharae</td><td class="smwtype_str">Crotalaria saharae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
1
  • 100px|link=Heterosamara resinosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Heterosamara resinosa</td><td class="smwtype_str">Heterosamara resinosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
3
  • 100px|link=Androsace obtusifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Androsace obtusifolia</td><td class="smwtype_str">Androsace obtusifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
1
  • 100px|link=Anethum foeniculoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anethum foeniculoides</td><td class="smwtype_str">Anethum foeniculoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Santaliečiai
Santaliečiai0
1
  • 100px|link=Viscum cruciatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Viscum cruciatum</td><td class="smwtype_str">Viscum cruciatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
1
  • 100px|link=Poa umbricola

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.