FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Urena
Urena lobata in Narshapur forest, AP W IMG 0796
Urena

Gurlis - Urena L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Malvales) eilės (Malvaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (1), Australija (1), Belizas (1), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (1), Brazilija (2), Brunėjus (1), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominika (2), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Guamas (1), Gvinėja (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (1), Jamaika (1), Japonija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kambodža (1), Kamerūnas (1), Kenija (1), Kinija (3), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Kuba (1), Kuko Salos (1), Laosas (1), Libanas (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Majotas (1), Malaizija (1), Malavis (1), Mauricijus (1), Meksika (2), Mianmaras (1), Mikronezija (2), Naujoji Kaledonija (1), Nepalas (2), Nigerija (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (1), Peru (2), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Senegalas (1), Surinamas (1), Tailandas (1), Taivanas (2), Tanzanija (1), Tonga (1), Uganda (1), Vanuatu (1), Venesuela (2), Vietnamas (2), Zambija (1), Šri Lanka (2)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Urena lobata L., 1753
  2.  ? Urena procumbens L., 1753
  3.  ? Urena repanda Roxb., 1832
  4.  ? Urena sinuata L., 1753

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 5 šeimos  
      2 rūšys
  Eilė
Dedešviečiai
(Malvales)
    Gentis
Gurlis
(Urena)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
Dedešviniai
(Malvaceae)

  dar 66 eilės   dar 46 gentys  

Išnašos Redaguoti