FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Anguillidae
Upiniai unguriai

Upiniai unguriai - Anguillidae Schrank, 1798, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Anguilliformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (1), Amerikos Samoa (2), Australija (8), Austrija (2), Bahamai (2), Belgija (1), Belizas (1), Bermudai (2), Bosnija ir Hercegovina (1), Brazilija (1), Burkina Fasas (2), Danija (1), Dominika (2), Dominikos Respublika (1), Egiptas (2), Etiopija (1), Fidžis (2), Filipinai (8), Graikija (1), Grenlandija (2), Gruzija (1), Guamas (1), Gvadelupa (2), Gvatemala (1), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (7), Indonezija (10), Islandija (1), Ispanija (1), Italija (3), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Japonija (7), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (6), Juodkalnija (1), Kaimanų salos (1), Kambodža (1), Kanada (3), Kenija (3), Kinija (8), Kiribatis (1), Kolumbija (1), Komorai (1), Kosta Rika (1), Kroatija (1), Kuba (2), Kuko Salos (2), Laosas (1), Lenkija (1), Libanas (1), Libija (1), Madagaskaras (6), Majotas (1), Malaizija (5), Malavis (3), Marokas (2), Maršalo salos (1), Mauricijus (5), Meksika (1), Mianmaras (3), Mikronezija (2), Mozambikas (4), Naujoji Kaledonija (6), Naujoji Zelandija (3), Nepalas (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (10), Pietų Afrikos Respublika (4), Pietų Korėja (1), Portugalija (3), Prancūzija (8), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (7), Puerto Rikas (2), Reunjonas (2), Saliamono Salos (5), Samoa (6), Seišeliai (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Sirija (1), Somalis (1), Suomija (1), Svazilandas (2), Tailandas (1), Taivanas (7), Tanzanija (6), Terksas ir Kaikosas (1), Trinidadas ir Tobagas (2), Tunisas (1), Turkija (1), Vakarų Sachara (1), Vanuatu (4), Vengrija (1), Vietnamas (2), Vokietija (2), Zambija (2), Zimbabvė (3), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (3), Švedija (1), Šveicarija (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Angill ?, ?
  2. Upiniai unguriai - Anguilla Schrank, 1798

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Anguillidae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • Berg, L.S., 1958: System der rezenten und fossilen Fischartigen und Fische. VEB Verlag der Wissenschaften, Berlin.
  • Nelson, J.S., 1994: Fishes of the world. Third edition. John Wiley & Sons, Inc., New York. 600 p.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  0  
   
  Būrys
Unguriažuvės
(Anguilliformes)
   
        106 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Upiniai unguriai
(Anguillidae)
  2 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti