FANDOM

Tuvalu
Flag of Tuvalu
LocationTuvalu
Vietininkas Tuvalu
Angliškai Tuvalu
Vokiškai Tuvalu
Prancūziškai Tuvalu
Rusiškai Тувалу

Tuvalu – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Tuvalu aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
15
  • 100px|link=Abudefduf septemfasciatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf septemfasciatus</td><td class="smwtype_str">Abudefduf septemfasciatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
2
  • 100px|link=Eleusine indica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eleusine indica</td><td class="smwtype_str">Eleusine indica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
7
  • 100px|link=Asclepias curassavica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asclepias curassavica</td><td class="smwtype_str">Asclepias curassavica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
12
  • 100px|link=Anous stolidus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anous stolidus</td><td class="smwtype_str">Anous stolidus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
119
  • 100px|link=Anatoma equatoria
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anatoma equatoria</td><td class="smwtype_str">Anatoma equatoria</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
66
  • 100px|link=Acanthocybium solandri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthocybium solandri</td><td class="smwtype_str">Acanthocybium solandri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Tuvalu aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Albuliformes
Albuliformes18
2
  • 100px|link=Albula forsteri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Albula forsteri</td><td class="smwtype_str">Albula forsteri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Kalėdų salų audronaša, Puffinus nav flying, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kalėdų salų audronaša</td><td class="smwtype_str">Puffinus nativitatis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
1
  • 100px|link=Encheliophis homei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Encheliophis homei</td><td class="smwtype_str">Encheliophis homei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
19
  • 100px|link=Bittium elegantissimum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bittium elegantissimum</td><td class="smwtype_str">Bittium elegantissimum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
54
  • 100px|link=Abudefduf septemfasciatus
  • pilnas sąrašas
Gonorhynchiformes
Gonorhynchiformes14
1
  • 100px|link=Chanos chanos
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chanos chanos</td><td class="smwtype_str">Chanos chanos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Sula sula, Red-footed Booby (Sula sula) -Galápagos, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Sula sula</td><td class="smwtype_str">Sula sula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mugiliformes
Mugiliformes345
2
  • 100px|link=Crenimugil crenilabis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crenimugil crenilabis</td><td class="smwtype_str">Crenimugil crenilabis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
41
  • 100px|link=Cantharus fumosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cantharus fumosus</td><td class="smwtype_str">Cantharus fumosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
8
  • 100px|link=Arothron manilensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arothron manilensis</td><td class="smwtype_str">Arothron manilensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
1
  • 100px|link=Scorpaenopsis macrochir
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Scorpaenopsis macrochir</td><td class="smwtype_str">Scorpaenopsis macrochir</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
9
  • 100px|link=Anous stolidus
  • pilnas sąrašas
Thecosomata
Thecosomata0
7
  • 100px|link=Cavolinia inflexa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cavolinia inflexa</td><td class="smwtype_str">Cavolinia inflexa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
6
  • 100px|link=Gymnothorax fimbriatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gymnothorax fimbriatus</td><td class="smwtype_str">Gymnothorax fimbriatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
6
  • 100px|link=Cheilopogon antoncichi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cheilopogon antoncichi</td><td class="smwtype_str">Cheilopogon antoncichi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Tuvalu aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
1
  • 100px|link=Pipturus argenteus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pipturus argenteus</td><td class="smwtype_str">Pipturus argenteus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
1
  • 100px|link=Prunus ruiziana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Prunus ruiziana</td><td class="smwtype_str">Prunus ruiziana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
2
  • 100px|link=Asclepias curassavica
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
2
  • 100px|link=Canavalia rosea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Canavalia rosea</td><td class="smwtype_str">Canavalia rosea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
1
  • 100px|link=Atractocarpus tahitiensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atractocarpus tahitiensis</td><td class="smwtype_str">Atractocarpus tahitiensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
2
  • 100px|link=Eleusine indica
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.