FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Musophagiformes
Whitebelliedgoawaybird
Turakiniai paukščiai

Turakiniai paukščiai - Musophagiformes ?, ?, paukščių (Aves) būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (10), Beninas (2), Bisau Gvinėja (1), Botsvana (3), Brazilija (1), Burundis (3), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (6), Ekvadoras (1), Eritrėja (2), Etiopija (7), Gabonas (4), Gambija (3), Gana (5), Gvinėja (4), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (10), Kamerūnas (9), Kanada (1), Kenija (13), Kongo Demokratinė Respublika (9), Libanas (1), Liberija (3), Libija (1), Malavis (5), Malis (1), Mozambikas (3), Namibija (1), Nigerija (5), Pietų Afrikos Respublika (6), Pusiaujo Gvinėja (2), Ruanda (2), Senegalas (2), Siera Leonė (5), Somalis (3), Sudanas (6), Svazilandas (2), Tanzanija (13), Togas (1), Uganda (13), Vokietija (9), Zambija (6), Zimbabvė (5), Čadas (1). 

Kai kurios būrio rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (1), Pažeidžiami (1), Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (20).

Šeimos Redaguoti

  1. Turakiniai - Musophagidae Lesson, 1828 [0-0], paprastai yra priskiriami gegutinių paukščių Cuculiformes būriui.

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
Turakiniai paukščiai
(Musophagiformes)
  1 Šeima
Turakiniai
(Musophagidae)
  6 gentys   23 rūšys
         
  Klasė
Paukščiai
(Aves)

  dar 27 būriai

Išnašos Redaguoti

  1. ITIS Musophagi
  2. CBIF Musophagi