FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Tringa
Tringa nebularia (Marek Szczepanek)
Tulikai

Tulikai - Tringa Linnaeus, 1758, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Charadriiformes) būrio (Scolopacidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (5), Airija (8), Albanija (1), Alžyras (5), Angilija (2), Angola (4), Antarktida (1), Antigva ir Barbuda (3), Argentina (3), Aruba (2), Australija (7), Austrija (6), Azerbaidžanas (1), Bahamai (3), Barbadosas (3), Belgija (2), Belizas (3), Beninas (2), Bermudai (3), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (3), Bosnija ir Hercegovina (1), Botsvana (6), Brazilija (3), Britų Mergelių salos (3), Bulgarija (5), Burkina Fasas (1), Butanas (1), Danija (8), Dominika (3), Dominikos Respublika (3), Dramblio Kaulo Krantas (2), Egiptas (6), Ekvadoras (3), Eritrėja (2), Estija (6), Etiopija (4), Farerai (1), Filipinai (5), Gabonas (1), Gajana (3), Gambija (5), Gana (2), Graikija (6), Grenada (2), Gruzija (1), Gvadelupa (4), Gvatemala (3), Gvinėja (3), Haitis (3), Hondūras (3), Honkongas (8), Indija (7), Indonezija (5), Irakas (3), Iranas (3), Islandija (1), Ispanija (7), Italija (6), Izraelis (6), JAV Mergelių salos (3), Jamaika (3), Japonija (8), Jemenas (2), Jungtiniai Arabų Emyratai (6), Jungtinė Karalystė (9), Jungtinės Amerikos Valstijos (9), Kaimanų salos (3), Kambodža (3), Kamerūnas (4), Kanada (6), Kazachija (6), Kenija (6), Kinija (8), Kipras (5), Kolumbija (3), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (4), Kosta Rika (3), Kroatija (2), Kuba (3), Laosas (4), Latvija (6), Lenkija (6), Lesotas (3), Liberija (1), Lietuva (6), Madagaskaras (2), Malaizija (5), Malavis (4), Malis (3), Malta (1), Marianos Šiaurinės Salos (2), Marokas (5), Maršalo salos (2), Mauricijus (1), Mauritanija (1), Meksika (3), Mianmaras (4), Mikronezija (1), Mongolija (5), Montseratas (1), Mozambikas (2), Namibija (4), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (2), Nepalas (6), Nigerija (2), Nigeris (1), Nikaragva (3), Norvegija (9), Nyderlandai (5), Nyderlandų Antilai (3), Pakistanas (6), Palestina (3), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (2), Paragvajus (4), Peru (4), Pietų Afrikos Respublika (7), Pietų Korėja (8), Portugalija (4), Prancūzija (9), Prancūzijos Gviana (3), Puerto Rikas (4), Pusiaujo Gvinėja (1), Ruanda (2), Rumunija (3), Rusija (8), Rytų Timoras (2), Saliamono Salos (1), Salvadoras (3), Saudo Arabija (1), Seišeliai (3), Senegalas (4), Sent Kitsas ir Nevis (3), Sent Lusija (3), Sent Vinsentas ir Grenadinai (3), Serbija (1), Siera Leonė (2), Singapūras (4), Slovėnija (4), Somalis (3), Sudanas (5), Suomija (7), Surinamas (4), Svazilandas (4), Tailandas (8), Taivanas (6), Tanzanija (6), Terksas ir Kaikosas (3), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (3), Tunisas (4), Turkija (5), Turkmėnija (1), Uganda (6), Ukraina (2), Urugvajus (3), Uzbekija (3), Venesuela (3), Vengrija (6), Vietnamas (5), Vokietija (6), Zambija (4), Zimbabvė (5), Čadas (1), Čilė (4), Šiaurės Korėja (4), Šri Lanka (6), Švedija (9), Šveicarija (2). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (9).

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Tringa erythropus Pallas, 1764
  2.  ? Tringa flavipes J. F. Gmelin, 1789
  3.  ? Tringa glareola Linnaeus, 1758
  4.  ? Tringa guttifer Nordmann, 1835
  5.  ? Tringa melanoleuca J. F. Gmelin, 1789
  6.  ? Tringa nebularia Gunnerus, 1767
  7. Brastinis tilvikas - Tringa ochropus Linnaeus, 1758
  8.  ? Tringa solitaria Wilson, 1813
  9.  ? Tringa stagnatilis Bechstein, 1803
  10.  ? Tringa totanus Linnaeus, 1758

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Tringa Linnaeus, 1758. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=158966 on 2011-02-19
  • Urban, E.K., C.H. Fry & S. Keith (1986). The Birds of Africa, Volume II. Academic Press, London. Žr.
  • Tringa. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 18 šeimų  
      16 rūšių
  Būrys
Sėjikiniai paukščiai
(Charadriiformes)
    Gentis
Tulikai
(Tringa)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Tilvikiniai
(Scolopacidae)

  dar 27 būriai   dar 21 gentis  

Išnašos Redaguoti