FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Tropaeolaceae
Tropaeolaceae

? Tropaeolaceae Bercht., J. Presl, 1820, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Geraniales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (4), Argentina (15), Australija (1), Austrija (9), Bolivija (14), Brazilija (4), Bulgarija (1), Danija (3), Dominikos Respublika (1), Ekvadoras (30), Gvatemala (3), Haitis (1), Hondūras (2), Indonezija (1), Iranas (1), Islandija (2), Ispanija (7), Italija (3), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (11), Jungtinės Amerikos Valstijos (6), Kanada (1), Kolumbija (22), Kosta Rika (4), Lenkija (2), Lichtenšteinas (1), Liuksemburgas (1), Meksika (5), Mongolija (1), Naujoji Zelandija (4), Nikaragva (2), Norvegija (11), Nyderlandai (2), Panama (3), Paragvajus (2), Peru (33), Portugalija (1), Prancūzija (6), Puerto Rikas (1), Rusija (1), Salvadoras (1), Slovakija (1), Slovėnija (1), Suomija (4), Taivanas (1), Turkija (1), Ukraina (1), Urugvajus (1), Venesuela (12), Vengrija (2), Vokietija (7), Čilė (18), Šiaurės Korėja (1), Švedija (12), Šveicarija (3). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Nykstantys (1), Pažeidžiami (6), Trūksta duomenų (1).

Gentys Redaguoti

  1. Nasturtė - Tropaeolum L., ?
  2.  ? Trophaeastrum ?, ?
  3.  ? Trophaeum ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 4 šeimos  
   
  Eilė
Snaputiečiai
(Geraniales)
   
        5 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Tropaeolaceae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti