FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Trogonidae
Trogon surrucura male
Sumatra-Trogon Apalharpactes mackloti 090501 We 225 (2)
Golden-headed Quetzal

Trogoniniai - Trogonidae Lesson, 1828, trogoninių paukščių (Trogoniformes) šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ]

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (1), Argentina (3), Austrija (1), Bangladešas (1), Belizas (7), Bolivija (11), Brazilija (9), Butanas (2), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (16), Etiopija (1), Filipinai (1), Gabonas (2), Gajana (7), Gana (1), Gvatemala (10), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (10), Indija (4), Indonezija (8), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kambodža (2), Kamerūnas (2), Kenija (2), Kinija (2), Kolumbija (16), Kongo Demokratinė Respublika (3), Kosta Rika (14), Kuba (1), Laosas (2), Liberija (1), Malaizija (7), Malavis (1), Meksika (11), Mianmaras (2), Mozambikas (1), Namibija (1), Nepalas (1), Nikaragva (10), Panama (15), Paragvajus (3), Peru (12), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzijos Gviana (5), Pusiaujo Gvinėja (1), Salvadoras (8), Singapūras (2), Somalis (1), Sudanas (1), Surinamas (5), Svazilandas (1), Tailandas (5), Tanzanija (2), Trinidadas ir Tobagas (4), Uganda (2), Venesuela (12), Vietnamas (3), Vokietija (3), Zambija (1), Zimbabvė (1), Šri Lanka (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Beveik nykstantys (10), Nekeliantys susirūpinimo (32).

Gentys Redaguoti

  1. Afrikiniai trogonai - Apaloderma Swainson, 1833
  2. Ausytieji trogonai - Euptilotis Gould, 1858
  3. Harpaktai - Harpactes Swainson, 1833
  4. Kvezalai - Pharomachrus De la Llave, 1832 [5]
  5. Kubiniai trogonai - Priotelus G. R. Gray, 1840
  6. Trogonai - Trogon Brisson, 1760

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
Trogoniniai paukščiai
(Trogoniformes)
  Šeima
Trogoniniai
(Trogonidae)
  6 gentys   39 rūšys
         
  Klasė
Paukščiai
(Aves)

  dar 27 būriai

Išnašos Redaguoti