FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Triuridales
Triuridales

? Triuridales ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (4), Austrija (4), Bolivija (3), Brazilija (10), Brunėjus (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Fidžis (2), Filipinai (4), Gabonas (1), Gajana (4), Gana (1), Gvatemala (3), Hondūras (1), Indonezija (9), Islandija (3), Ispanija (4), Italija (1), Japonija (5), Jungtinė Karalystė (6), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kamerūnas (2), Kinija (2), Kolumbija (7), Komorai (1), Kosta Rika (1), Liberija (1), Lichtenšteinas (1), Madagaskaras (1), Majotas (1), Malaizija (8), Meksika (2), Mikronezija (1), Naujoji Kaledonija (2), Norvegija (6), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (8), Peru (3), Prancūzija (5), Prancūzijos Gviana (2), Saliamono Salos (4), Seišeliai (1), Suomija (6), Surinamas (2), Tailandas (1), Taivanas (3), Tanzanija (1), Urugvajus (1), Vanuatu (1), Venesuela (5), Vietnamas (1), Vokietija (1), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (1), Švedija (10), Šveicarija (1). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Pažeidžiami (1).

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Petrosaviaceae Hutch., ? [0-0]
  2.  ? Triuridaceae Gardner, ? [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
(Triuridales)
  2 šeimos   ? genčių   ? rūšių
         
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)

  dar 18 eilių

Išnašos Redaguoti