FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Siganidae
Triušiažuvinės

Triušiažuvinės - Siganidae Parenti, 1981, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (3), Australija (28), Bachreinas (4), Egiptas (11), Eritrėja (3), Etiopija (1), Fidžis (11), Filipinai (28), Graikija (1), Guamas (7), Honkongas (3), Indija (15), Indijos Vandenyno Britų Sritis (2), Indonezija (23), Iranas (5), Izraelis (6), Japonija (18), Jemenas (2), Jordanija (2), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (8), Kambodža (2), Kataras (1), Kenija (7), Kinija (9), Kipras (3), Kiribatis (3), Kokosų (Kilingo) Salos (2), Komorai (3), Kuko Salos (3), Kuveitas (2), Madagaskaras (6), Malaizija (13), Marianos Šiaurinės Salos (4), Maršalo salos (6), Mauricijus (9), Mianmaras (1), Mikronezija (15), Mozambikas (6), Naujoji Kaledonija (12), Nigerija (1), Omanas (4), Pakistanas (2), Papua Naujoji Gvinėja (19), Pietų Afrikos Respublika (8), Pietų Korėja (1), Pitkerno salos (1), Prancūzija (14), Prancūzijos Polinezija (4), Reunjonas (3), Saliamono Salos (17), Samoa (3), Saudo Arabija (11), Seišeliai (11), Singapūras (8), Somalis (3), Sudanas (4), Tailandas (16), Taivanas (17), Tanzanija (8), Tonga (6), Tuvalu (1), Vanuatu (10), Vietnamas (9), Volisas ir Futūna (1), Šri Lanka (8)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Sigamus ?, ?
  2.  ? Siganas ?, ?
  3. Triušiažuvės - Siganus Forsskål, 1775 [66]
  4.  ? Teuthys ?, ?

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Siganidae. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125562 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 202 šeimos  
   
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
   
        136 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Triušiažuvinės
(Siganidae)
  9 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti