FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Trianthema
Trianthema portulacastrum az
Trianthema

Syvė - Trianthema L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Caryophyllales) eilės (Aizoaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (1), Argentina (2), Aruba (1), Australija (3), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (1), Botsvana (2), Britų Mergelių salos (1), Burkina Fasas (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Gabonas (1), Gambija (1), Gana (1), Gvatemala (1), Haitis (1), Indija (2), Indonezija (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kamerūnas (1), Kenija (2), Kinija (1), Kolumbija (1), Komorai (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Madagaskaras (1), Majotas (1), Malavis (1), Malis (1), Mauricijus (1), Meksika (1), Mozambikas (2), Namibija (2), Nepalas (1), Nigerija (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Pakistanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (3), Prancūzija (1), Puerto Rikas (1), Salvadoras (1), Saudo Arabija (1), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (1), Somalis (1), Sudanas (2), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (3), Venesuela (2), Vokietija (1), Zimbabvė (1), Čadas (1), Šri Lanka (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Trianthema argentina Hunz., Cocucci, 1959
  2.  ? Trianthema cypseleoides Fenzl, Benth., 1867
  3.  ? Trianthema hecatandra Wingf., M.F.Newman, 1994
  4.  ? Trianthema parvifolia E.Mey., Sond., 1862
  5.  ? Trianthema portulacastrum L., ?
  6.  ? Trianthema salsoloides Fenzl, Oliv., 1871
  7.  ? Trianthema triquetra Rottler, Willd., 1803

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
      1 Rūšis
([[]])
  Eilė
Gvazdikiečiai
(Caryophyllales)
    Gentis
Syvė
(Trianthema)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Aizoaceae)

  dar 66 eilės   dar 15 genčių  

Išnašos Redaguoti