FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Triakidae
Triakidae

? Triakidae Gray, 1851, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės (Carcharhiniformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (4), Alžyras (2), Angilija (2), Antigva ir Barbuda (3), Argentina (5), Aruba (1), Australija (16), Bahamai (4), Barbadosas (1), Beninas (3), Bermudai (2), Bisau Gvinėja (4), Brazilija (6), Britų Mergelių salos (1), Danija (3), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (3), Egiptas (2), Ekvadoras (7), Filipinai (4), Gabonas (3), Gajana (2), Gana (4), Graikija (1), Gvatemala (2), Gvinėja (3), Haitis (2), Hondūras (1), Indija (5), Indonezija (4), Iranas (1), Islandija (2), Ispanija (7), Italija (7), Izraelis (4), Jamaika (2), Japonija (12), Jordanija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (2), Jungtinė Karalystė (5), Jungtinės Amerikos Valstijos (18), Kamerūnas (3), Kanada (3), Kenija (1), Kinija (7), Kolumbija (4), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (4), Kroatija (1), Kuba (4), Libanas (1), Liberija (3), Madagaskaras (2), Marokas (5), Mauricijus (2), Mauritanija (4), Meksika (11), Mozambikas (3), Namibija (5), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (6), Nigerija (3), Nikaragva (2), Norfolkas (1), Norvegija (4), Nyderlandai (1), Omanas (3), Pakistanas (1), Panama (6), Papua Naujoji Gvinėja (2), Peru (10), Pietų Afrikos Respublika (14), Pietų Korėja (2), Portugalija (6), Prancūzija (8), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (3), Pusiaujo Gvinėja (3), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (3), Senegalas (4), Sent Kitsas ir Nevis (4), Siera Leonė (3), Singapūras (1), Somalis (3), Surinamas (3), Taivanas (9), Tanzanija (2), Togas (3), Trinidadas ir Tobagas (2), Tunisas (5), Turkija (2), Urugvajus (6), Vakarų Sachara (4), Vanuatu (2), Venesuela (3), Vokietija (2), Čilė (4), Šri Lanka (1), Švedija (3), Žaliasis Kyšulys (2)..

Pošeimiai Redaguoti

  1.  ? Galeorhininae ?, ? [0-0]
  2.  ? Triakinae ?, ? [0-0]

Gentys Redaguoti

  1.  ? Furgaleus ?, ?
  2.  ? Galeorhinus Blainville, 1816
  3.  ? Galeus Rafinesque, 1810
  4.  ? Gogolia ?, ?
  5.  ? Golgolia ?, ?
  6.  ? Hemitriakis ?, ?
  7.  ? Hypogaleus Smith, 1957
  8.  ? Iago Compagno, 1971
  9.  ? Jago ?, ?
  10.  ? Mustelus Linck, 1790
  11.  ? Scylliogaleus ?, ?
  12.  ? Triakis ?, ? [15]

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Triakidae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=105695 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 7 šeimos  
   
  Būrys
Katrykliai
(Carcharhiniformes)
   
        138 rūšys
  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)
    Šeima
(Triakidae)
  21 gentis  
         
  dar 12 būrių  

Išnašos Redaguoti