FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Torpediniformes
Torpediniformes

? Torpediniformes ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (8), Argentina (2), Australija (7), Bahamai (2), Bangladešas (1), Belizas (1), Beninas (8), Bisau Gvinėja (7), Brazilija (3), Danija (4), Dominika (1), Dramblio Kaulo Krantas (8), Egiptas (2), Ekvadoras (3), Filipinai (3), Gabonas (7), Gajana (2), Gambija (2), Gana (7), Graikija (2), Grenada (1), Gvatemala (2), Gvinėja (7), Indija (11), Indonezija (5), Iranas (2), Ispanija (6), Italija (9), Izraelis (7), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (3), Japonija (5), Jemenas (1), Jordanija (2), Jungtinė Karalystė (6), Jungtinės Amerikos Valstijos (18), Kambodža (4), Kamerūnas (8), Kanada (4), Kenija (1), Kinija (6), Kipras (2), Kolumbija (10), Komorai (2), Kongas (2), Kongo Demokratinė Respublika (8), Kosta Rika (4), Kroatija (4), Kuba (1), Liberija (7), Madagaskaras (6), Malaizija (8), Marokas (6), Mauricijus (2), Mauritanija (7), Meksika (10), Mianmaras (2), Mozambikas (9), Namibija (3), Naujoji Zelandija (2), Nigerija (7), Nigeris (2), Nikaragva (1), Nyderlandai (2), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (6), Pakistanas (7), Panama (6), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (11), Pietų Korėja (1), Portugalija (7), Prancūzija (10), Prancūzijos Gviana (5), Prancūzijos Pietų Sritys (1), Pusiaujo Gvinėja (7), Reunjonas (2), Salvadoras (1), Saudo Arabija (5), Seišeliai (3), Senegalas (8), Sent Lusija (1), Siera Leonė (7), Singapūras (4), Somalis (10), Sudanas (1), Surinamas (7), Tailandas (3), Taivanas (12), Tanzanija (1), Togas (7), Trinidadas ir Tobagas (2), Tunisas (6), Vakarų Sachara (6), Venesuela (5), Vietnamas (3), Čilė (3), Šri Lanka (8), Šv. Elenos sala (2), Švedija (2), Žaliasis Kyšulys (2)..

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Hypnidae ?, ? [0-0]
  2.  ? Narcinidae ?, ? [7-53]
  3.  ? Narkidae ?, ? [4-13]
  4.  ? Torpedinidae ?, ? [8-12]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
(Torpediniformes)
  4 šeimos   23 gentys   85 rūšys
         
  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)

  0

Išnašos Redaguoti