FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Torpedinidae
Torpedinidae

? Torpedinidae ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės (Torpediniformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (7), Australija (1), Bahamai (1), Beninas (8), Bisau Gvinėja (7), Danija (4), Dramblio Kaulo Krantas (8), Egiptas (2), Ekvadoras (2), Gabonas (7), Gambija (2), Gana (7), Graikija (2), Gvinėja (7), Indija (4), Indonezija (2), Iranas (1), Ispanija (6), Italija (9), Izraelis (5), Jamaika (2), Japonija (1), Jordanija (2), Jungtinė Karalystė (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (9), Kamerūnas (8), Kanada (4), Kenija (1), Kipras (2), Kolumbija (2), Komorai (2), Kongas (2), Kongo Demokratinė Respublika (8), Kosta Rika (1), Kroatija (4), Liberija (7), Madagaskaras (5), Marokas (6), Mauricijus (2), Mauritanija (7), Meksika (3), Mozambikas (6), Namibija (2), Nigerija (7), Nigeris (2), Nyderlandai (2), Omanas (3), Pakistanas (5), Panama (2), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (7), Portugalija (6), Prancūzija (9), Prancūzijos Gviana (2), Prancūzijos Pietų Sritys (1), Pusiaujo Gvinėja (7), Reunjonas (2), Saudo Arabija (3), Seišeliai (3), Senegalas (8), Siera Leonė (7), Somalis (3), Sudanas (1), Surinamas (4), Taivanas (4), Tanzanija (1), Togas (7), Tunisas (6), Vakarų Sachara (6), Venesuela (2), Čilė (1), Šri Lanka (4), Šv. Elenos sala (2), Švedija (2), Žaliasis Kyšulys (2)..

Pošeimiai Redaguoti

  1.  ? Hypninae ?, ? [0-0]
  2.  ? Torpedininae ?, ? [0-0]

Gentys Redaguoti

  1.  ? Torpedo ?, ?

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Torpedinidae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=105718 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos  
   
  Būrys
(Torpediniformes)
   
        22 rūšys
  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)
    Šeima
(Torpedinidae)
  9 gentys  
         
  0  

Išnašos Redaguoti