FANDOM

Tokelau
Flag of Tokelau
LocationTokelau
Vietininkas Tokelau
Angliškai Tokelau
Vokiškai Tokelau
Prancūziškai Tokelau
Rusiškai Токелау

Tokelau – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Tokelau aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
19
  • 100px|link=Abudefduf septemfasciatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf septemfasciatus</td><td class="smwtype_str">Abudefduf septemfasciatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
1
  • 100px|link=Smilax auriculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Smilax auriculata</td><td class="smwtype_str">Smilax auriculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
26
  • 100px|link=Alkanna tinctoria
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alkanna tinctoria</td><td class="smwtype_str">Alkanna tinctoria</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
14
  • 100px|link=Anous stolidus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anous stolidus</td><td class="smwtype_str">Anous stolidus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
4
  • 100px|link=Cerithium nodulosum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerithium nodulosum</td><td class="smwtype_str">Cerithium nodulosum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
64
  • 100px|link=Amblygobius phalaena
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amblygobius phalaena</td><td class="smwtype_str">Amblygobius phalaena</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Tokelau aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Oceanites oceanicus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Oceanites oceanicus</td><td class="smwtype_str">Oceanites oceanicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
8
  • 100px|link=Myripristis amaena
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Myripristis amaena</td><td class="smwtype_str">Myripristis amaena</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
1
  • 100px|link=Cerithium nodulosum
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
60
  • 100px|link=Abudefduf septemfasciatus
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Rifinis garnys, Egretta sacra map, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rifinis garnys</td><td class="smwtype_str">Egretta sacra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
1
  • 100px|link=Synodus variegatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Synodus variegatus</td><td class="smwtype_str">Synodus variegatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Fregata ariel
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fregata ariel</td><td class="smwtype_str">Fregata ariel</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
1
  • 100px|link=Vasum ceramicum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Vasum ceramicum</td><td class="smwtype_str">Vasum ceramicum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
2
  • 100px|link=Bothus mancus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bothus mancus</td><td class="smwtype_str">Bothus mancus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
5
  • 100px|link=Arothron meleagris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arothron meleagris</td><td class="smwtype_str">Arothron meleagris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
1
  • 100px|link=Scorpaenodes scaber
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Scorpaenodes scaber</td><td class="smwtype_str">Scorpaenodes scaber</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
9
  • 100px|link=Anous stolidus
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
6
  • 100px|link=Cheilopogon antoncichi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cheilopogon antoncichi</td><td class="smwtype_str">Cheilopogon antoncichi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Tokelau aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
2
  • 100px|link=Byttneria sagittifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Byttneria sagittifolia</td><td class="smwtype_str">Byttneria sagittifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erikiečiai
Erikiečiai0
3
  • 100px|link=Calluna vulgaris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calluna vulgaris</td><td class="smwtype_str">Calluna vulgaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
7
  • 100px|link=Campanula carpatica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Campanula carpatica</td><td class="smwtype_str">Campanula carpatica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
1
  • 100px|link=Smilax auriculata
Notreliečiai
Notreliečiai0
13
  • 100px|link=Alkanna tinctoria
  • pilnas sąrašas
Seduliečiai
Seduliečiai0
1
  • 100px|link=Cornus mas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cornus mas</td><td class="smwtype_str">Cornus mas</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.