FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Numida
Helmeted guineafowl kruger00
Tikrosios patarškos
Numida meleagris

Tikrosios patarškos - Numida Linnaeus, 1766, Patarškinių (Numididae) šeimos paukščių gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ]

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (1), Antigva ir Barbuda (1), Australija (1), Austrija (1), Barbadosas (1), Beninas (1), Botsvana (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Eritrėja (1), Etiopija (1), Gambija (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Ispanija (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kenija (1), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kuba (1), Lenkija (1), Lesotas (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Malavis (1), Malis (1), Meksika (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Naujoji Zelandija (1), Nigeris (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Puerto Rikas (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (1), Svazilandas (1), Tanzanija (1), Terksas ir Kaikosas (1), Uganda (1), Vokietija (1), Zambija (1), Zimbabvė (1), Čadas (1), Švedija (1), Žaliasis Kyšulys (1). 

Rūšys Redaguoti

  1. Naminė patarška, patarška - Numida meleagris Linnaeus, 1758 [9]

Literatūra Redaguoti

  • Numida. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 4 šeimos  
      1 Rūšis
Naminė patarška
(Numida meleagris)
  Būrys
Vištiniai paukščiai
(Galliformes)
    Gentis
Tikrosios patarškos
(Numida)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Patarškiniai
(Numididae)

Išnašos Redaguoti