FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Cuculus
Kuckuck (Cuculus canorus) by Tim Peukert
Black Cuckoo (Cuculus clamosus)
Oriental Cuckoo front Maiala

Tikrosios gegutės - Cuculus Linnaeus, 1758, gegutinių (Cuculidae) šeimos paukščių gentis.

Išvaizda Redaguoti

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (1), Alžyras (1), Angola (4), Australija (5), Austrija (2), Belgija (1), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Bosnija ir Hercegovina (1), Botsvana (3), Bulgarija (1), Butanas (6), Centrinės Afrikos Respublika (2), Danija (1), Dramblio Kaulo Krantas (3), Egiptas (1), Estija (1), Etiopija (3), Filipinai (6), Gabonas (2), Gana (2), Graikija (1), Gvinėja (2), Honkongas (2), Indija (9), Indonezija (9), Iranas (2), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), Japonija (6), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kalėdų sala (1), Kamerūnas (3), Kazachija (1), Kenija (5), Kinija (7), Kipras (1), Kongo Demokratinė Respublika (5), Kroatija (1), Laosas (4), Latvija (1), Lenkija (1), Lesotas (2), Liberija (2), Lietuva (1), Madagaskaras (2), Malaizija (8), Malavis (4), Marokas (1), Mianmaras (3), Monakas (1), Mongolija (2), Namibija (4), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (7), Nigerija (2), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Pakistanas (2), Palestina (1), Papua Naujoji Gvinėja (2), Pietų Afrikos Respublika (5), Pietų Korėja (5), Pitkerno salos (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Rumunija (1), Rusija (5), Rytų Timoras (2), Saliamono Salos (1), Seišeliai (1), Senegalas (2), Serbija (1), Siera Leonė (4), Singapūras (4), Sirija (1), Slovakija (1), Sudanas (4), Suomija (1), Svazilandas (3), Tailandas (7), Taivanas (3), Tanzanija (5), Togas (1), Tunisas (1), Turkija (1), Uganda (5), Ukraina (1), Vengrija (1), Vietnamas (4), Vokietija (1), Zambija (4), Zimbabvė (5), Čekija (1), Šiaurės Korėja (5), Šri Lanka (2), Švedija (1), Šveicarija (1). 

Rūšys Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 1 šeima  
      iki 15 rūšių
  Būrys
Gegutiniai paukščiai
(Cuculiformes)
    Gentis
Tikrosios gegutės
(Cuculus)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Gegutiniai
(Cuculidae)

  dar 27 būriai   apie 26 gentys  

Išnašos Redaguoti

  1.  ? Cuculus varius Vahl, 1797
  2.  ? Cuculus vagans Müller, 1845
  3.  ? Cuculus sparverioides Vigors, 1832
  4.  ? Cuculus saturatus Blyth, 1843
  5.  ? Cuculus pectoralis Cabanis, Heine, 1863
  6.  ? Cuculus pallidus Latham, 1801
  7.  ? Cuculus nisicolor Blyth, 1843
  8.  ? Cuculus hyperythrus Gould, 1856
  9.  ? Cuculus fugax Horsfield, 1821