FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Milvus
Milvus milvus R(ThKraft)
Tikrieji pesliai
Rudasis peslys

Tikrieji pesliai - Milvus Lacepede, 1799, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Falconiformes) būrio (Accipitridae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Albanija (1), Alžyras (1), Angola (1), Australija (1), Austrija (2), Bangladešas (1), Belgija (1), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Botsvana (2), Bulgarija (1), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Danija (2), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (2), Eritrėja (1), Estija (2), Etiopija (1), Gabonas (1), Gambija (1), Gana (2), Graikija (2), Gvadelupa (1), Gvinėja (1), Honkongas (1), Indija (2), Indonezija (1), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (2), Italija (2), Izraelis (2), Japonija (1), Jemenas (1), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (2), Kambodža (1), Kamerūnas (1), Kazachija (1), Kenija (1), Kinija (2), Kirgizija (1), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Laosas (1), Latvija (2), Lenkija (2), Lesotas (1), Liberija (1), Lietuva (2), Liuksemburgas (2), Madagaskaras (2), Malavis (1), Malis (1), Malta (1), Marokas (2), Mauritanija (1), Meksika (1), Mianmaras (1), Monakas (1), Mongolija (1), Mozambikas (1), Namibija (2), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (1), Nigerija (1), Nigeris (1), Norvegija (2), Nyderlandai (2), Omanas (1), Pakistanas (1), Palestina (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (2), Pitkerno salos (1), Portugalija (2), Prancūzija (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Ruanda (1), Rumunija (2), Rusija (2), Rytų Timoras (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Somalis (1), Sudanas (2), Suomija (2), Svazilandas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Togas (1), Tunisas (1), Turkija (1), Turkmėnija (1), Uganda (1), Ukraina (1), Vengrija (1), Vokietija (2), Zambija (1), Zimbabvė (2), Čadas (1), Čekija (1), Šri Lanka (1), Švedija (2), Šveicarija (2), Žaliasis Kyšulys (1). 

Rūšys Redaguoti

  1. Juodasis peslys - Milvus migrans Boddaert, 1783
  2. Rudasis peslys - Milvus milvus Linnaeus, 1758
  1.  ? Milvus migrans Boddaert, 1783
  2.  ? Milvus lineatus Gray, 1831
  3.  ? Milvus fasciicauda E. Hartert, 1914
  4.  ? Milvus aegyptius J.F. Gmelin, 1788

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Milvus. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=205396 on 2011-02-19
  • Tableaux méthodiques des Mammiferes et des Oiseaux. p.4
  • Milvus. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 4 šeimos  
      3 rūšys
  Būrys
Lėliniai paukščiai
(Caprimulgiformes)
    Gentis
Tikrieji pesliai
(Milvus)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Uoksiniai lėliai
(Aegothelidae)

  dar 27 būriai   dar 1 gentis  

Išnašos Redaguoti