FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Philydor
Tikrieji filidorai

Tikrieji filidorai - Philydor Spix, 1824, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Passeriformes) būrio (Furnariidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ] Philydor novaesi yra 18 cm ilgio su paprastuoju slankiuoju kaklu, rudos plunksnos.

Biologija Redaguoti

Philydor novaesi gali statyti, parengti molio lizdus,

Mityba Redaguoti

== Paplitimas Philydor rufum yra paplitę subtropinio arba tropinio klimato drėgnų žemumų miškuose ir subtropinio arba tropinio klimato drėgnuose kalnų miškuose.

Philydor ruficaudatum natūralios buveinės yra subtropinio arba tropinio klimato drėgnuose žemumų miškuose.

Philydor pyrrhodes yra paplitę subtropinio arba tropinio klimato drėgnų žemumų miškuose ir subtropinio arba tropinio klimato pelkėse.

Philydor ochrogaster natūralių buveinių dalis yra subtropinio arba tropinio klimato drėgnų žemumų miškuose ir subtropinio arba tropinio klimato drėgnuose kalnuose.

Philydor lichtensteini natūralios buveinės yra subtropinio arba tropinio klimato drėgnuose žemumų miškuose.

Philydor fuscipenne natūralių buveinių dalis yra subtropinio arba tropinio klimato drėgnuose žemumų miškuose ir subtropinio arba tropinio klimato drėgnuose, kalnų miškuose.

Philydor erythropterum natūralios buveinės yra subtropinio arba tropinio klimato drėgnuose žemumų miškuose.

Philydor erythrocercum natūralių buveinių dalis yra subtropinio arba tropinio klimato drėgnuose žemumų miškuose ir subtropinio arba tropinio klimato drėgnuose kalnuose.

Philydor atricapillus natūralios buveinės yra subtropinio arba tropinio klimato drėgnuose žemumų miškuose.

Šablonas:Paplitimas Philydor rufum gyvena Brazilijoje, Paragvajuje, Venesueloje, Kosta Rikoje, Kolumbijoje, Peru, Pietų Amerikoje, Bolivijoje, Argentinoje.

Philydor ruficaudatum gyvena Bolivijoje, Brazilijoje, Kolumbijoje, Ekvadore, Prancūzijoje, Peru, Surinamyje ir Venesueloje.

Philydor pyrrhodes gyvena Bolivijoje, Brazilijoje, Kolumbijoje, Ekvadore, Prancūzijos Gvianoje, Gajanoje, Peru, Suriname ir Venesueloje.

Philydor ochrogaster gyvena Bolivijoje, Brazilijoje, Kolumbijoje, Ekvadore, Prancūzijos Gvianoje, Gajanoje, Peru, ir Suriname.

Philydor novaesi gyvena Pietų Amerikoje.

Philydor lichtensteini gyvena Argentinoje, Brazilijoje, ir Paragvajuje.

Philydor fuscipenne gyvena Kolumbijoje, Ekvadore, Panamoje.

Philydor erythropterum gyvena Bolivijoje, Brazilijoje, Kolumbijoje, Ekvadore, Peru, ir Venesueloje.

Philydor erythrocercum gyvena Bolivijoje, Brazilijoje, Kolumbijoje, Ekvadore, Prancūzijos Gvianoje, Gajanoje, Peru, ir Suriname.

Philydor atricapillus gyvena Argentinoje, Brazilijoje, ir Paragvajuje.

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Philydor rufum Vieillot, 1818
  2.  ? Philydor ruficaudatum D'Orbigny, Lafresnaye, 1838
  3.  ? Philydor pyrrhodes Cabanis, 1848
  4.  ? Philydor ochrogaster Hellmayr, 1917
  5.  ? Philydor novaesi Teixeira, Gonzaga, 1983
  6.  ? Philydor lichtensteini Cabanis, Heine, 1859
  7.  ? Philydor fuscipenne Salvin, 1866
  8.  ? Philydor erythropterum Sclater, 1856
  9.  ? Philydor erythrocercum Pelzeln, 1859
  10.  ? Philydor erythrocercum Pelzeln, 1859
  11.  ? Philydor atricapillus Wied, 1821

Literatūra Redaguoti

  • Philydor. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 90 šeimų  
      9 rūšys
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
    Gentis
Tikrieji filidorai
(Philydor)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Krosniniai
(Furnariidae)

Išnašos Redaguoti