FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Theaceae
Camellia sasanqua4
Theaceae

? Theaceae Mirb., Ker Gawl., 1816, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Theales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (3), Albanija (1), Alžyras (1), Angilija (1), Argentina (26), Australija (15), Austrija (3), Azerbaidžanas (2), Bahamai (1), Belgija (2), Belizas (4), Bolivija (8), Brazilija (11), Bulgarija (5), Burundis (1), Butanas (2), Centrinės Afrikos Respublika (3), Danija (3), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (3), Egiptas (8), Ekvadoras (22), Estija (1), Etiopija (6), Filipinai (12), Gabonas (3), Gajana (2), Gibraltaras (1), Graikija (1), Gruzija (4), Gvatemala (7), Gvinėja (4), Hondūras (6), Honkongas (15), Indija (15), Indonezija (21), Irakas (1), Iranas (1), Islandija (1), Ispanija (15), Italija (2), Izraelis (2), Jamaika (3), Japonija (18), Jordanija (2), Jungtinė Karalystė (8), Jungtinės Amerikos Valstijos (119), Kambodža (3), Kamerūnas (4), Kanada (13), Kazachija (1), Kenija (7), Kinija (93), Kolumbija (35), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (7), Kuba (6), Laosas (6), Lenkija (3), Lesotas (6), Libanas (3), Liberija (1), Lietuva (1), Madagaskaras (5), Malaizija (13), Malavis (4), Malis (1), Marokas (3), Meksika (47), Mianmaras (8), Mikronezija (1), Moldavija (1), Monakas (1), Mongolija (1), Mozambikas (5), Naujoji Zelandija (14), Nepalas (7), Nigerija (2), Nikaragva (3), Norvegija (4), Nyderlandai (6), Pakistanas (2), Panama (8), Papua Naujoji Gvinėja (6), Paragvajus (4), Peru (22), Pietų Afrikos Respublika (21), Pietų Korėja (4), Portugalija (4), Prancūzija (11), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (2), Ruanda (1), Rumunija (2), Rusija (4), Salvadoras (2), Saudo Arabija (4), Seišeliai (1), Serbija (1), Siera Leonė (2), Singapūras (1), Sirija (1), Slovėnija (2), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (3), Surinamas (1), Svazilandas (1), Tadžikija (1), Tailandas (16), Taivanas (22), Tanzanija (11), Tunisas (1), Turkija (1), Uganda (4), Ukraina (2), Urugvajus (2), Venesuela (7), Vengrija (2), Vietnamas (27), Vokietija (8), Zambija (4), Zimbabvė (3), Čekija (2), Čilė (61), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (6), Švedija (10), Šveicarija (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Išnykę laisvėje (1), Grėsmingai nykstantys (2), Nykstantys (1), Pažeidžiami (17).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Apterosperma ?, ?
  2. Kamelija - Camellia L., ?
  3.  ? Euryodendron ?, ?
  4. Franklinija - Franklinia Bartr., Marsh., ?
  5. Gordonija - Gordonia Ellis, ?
  6.  ? Hartia ?, ?
  7.  ? Malachodendron ?, ?
  8.  ? Piquetia ?, ?
  9.  ? Polyspora ?, ?
  10.  ? Pyrenaria ?, ?
  11. Svimburis - Schima ?, ?
  12.  ? Stewartia L., ?
  13.  ? Theopsis ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 12 šeimų  
   
  Eilė
Arbatmediečiai
(Theales)
   
        18 rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Theaceae)
  8 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti