FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Thalasseus
Thalasseus

? Thalasseus Boie, 1822, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Charadriiformes) būrio (Sternidae) šeimos gentis. Dabar yra laikomas ? Sterna Linnaeus, 1758 sinonimu.

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (1), Angilija (1), Angola (2), Antigva ir Barbuda (2), Argentina (2), Aruba (2), Australija (2), Bahamai (2), Barbadosas (1), Belizas (3), Beninas (1), Bermudai (1), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (2), Danija (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (2), Egiptas (1), Ekvadoras (3), Estija (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Gajana (2), Gambija (3), Graikija (1), Grenada (1), Gvadelupa (2), Gvatemala (3), Haitis (2), Hondūras (3), Indija (2), Indonezija (2), Ispanija (2), Italija (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (2), JAV mažosios salos (1), Jamaika (2), Japonija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (3), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kaimanų salos (2), Kamerūnas (2), Kanada (3), Kenija (2), Kinija (1), Kolumbija (2), Kosta Rika (3), Kuba (2), Madagaskaras (2), Malaizija (1), Marokas (2), Martinika (2), Meksika (3), Mikronezija (1), Montseratas (1), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (1), Nikaragva (3), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (2), Pakistanas (2), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (2), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (2), Portugalija (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (2), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Rytų Timoras (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (3), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (2), Sent Lusija (2), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (3), Singapūras (2), Surinamas (2), Tailandas (2), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (1), Trinidadas ir Tobagas (2), Turkija (1), Ukraina (1), Urugvajus (2), Vanuatu (1), Venesuela (2), Vokietija (1), Čilė (3), Šri Lanka (1), Švedija (1)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 18 šeimų  
      ? rūšių
  Būrys
Sėjikiniai paukščiai
(Charadriiformes)
    Gentis
(Thalasseus)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
(Sternidae)

Išnašos Redaguoti