FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Testudines
Testudines

? Testudines Linnaeus, 1758, chordinių (Chordata) tipo (Reptilia) klasės būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (4), Alžyras (1), Angilija (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (4), Australija (5), Bahamai (4), Barbadosas (2), Belizas (1), Bermudai (2), Brazilija (3), Dominika (1), Dominikos Respublika (4), Egiptas (4), Ekvadoras (6), Estija (1), Fidžis (2), Filipinai (3), Gabonas (2), Gajana (2), Gambija (1), Graikija (1), Grenada (2), Guamas (1), Gvadelupa (2), Gvatemala (2), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (4), Indija (3), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (5), Iranas (1), Ispanija (5), Izraelis (5), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (3), Japonija (4), Jungtinė Karalystė (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (9), Kaimanų salos (3), Kamerūnas (2), Kanada (2), Kenija (5), Kinija (3), Kiribatis (1), Kolumbija (5), Komorai (2), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (5), Kuba (5), Liberija (2), Madagaskaras (3), Malaizija (3), Martinika (3), Maršalo salos (1), Mauritanija (1), Meksika (7), Mianmaras (1), Mikronezija (2), Montseratas (3), Mozambikas (1), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (1), Nikaragva (2), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (2), Omanas (4), Pakistanas (3), Panama (5), Papua Naujoji Gvinėja (5), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (3), Prancūzija (5), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (3), Pusiaujo Gvinėja (3), Saliamono Salos (2), Samoa (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (2), Senegalas (1), Siera Leonė (2), Singapūras (3), Sudanas (1), Surinamas (4), Tailandas (2), Taivanas (1), Tanzanija (5), Tonga (2), Trinidadas ir Tobagas (3), Tunisas (1), Turkija (1), Vanuatu (1), Venesuela (2), Vietnamas (2), Šri Lanka (5), Švedija (2), Žaliasis Kyšulys (1)..

Pobūriai Redaguoti

  1.  ? Cryptodira ?, ? [0-0-0]

Šeimos Redaguoti

  1. Jūriniai vėžliai - Cheloniidae Oppel, 1811 [2-3]
  2. Kietaodis vėžlys - Dermochelyidae Fitzinger, 1843 [0-0]
  3. Baliniai vėžliai - Emydidae Rafinesque, 1815 [0-0]
  4.  ? Trionychidae Fitzinger, 1826 [1-1]

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Testudines. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=2689 on 2011-02-19
  • ITIS database Žr.
  • Fischer, W.; Bianchi, G.; Scott, W.B. (1981). FAO species identification sheets for fishery purposes: Eastern Central Atlantic fishing area 34, 47 (in part): 6. Shrimps and prawns, true crabs, Stomatopoda, bivalves, Gastropoda, Cephalopoda, sea turtles. FAO species identification sheets for fishery purposes, 6. Department of Fisheries and Oceans, Canada: Ottawa, Canada. pag.var pp. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
(Testudines)
  4 šeimos   8 gentys   10 rūšių
         
  Klasė
Ropliai
(Reptilia)

  dar 3 būriai

Išnašos Redaguoti