FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Thraupidae
Piranga ludoviciana1
Flickr - Dario Sanches - CANÁRIO-DA-TERRA-VERDADEIRO (Sicalis flaveola) (2)
Flickr - Dario Sanches - COLEIRINHO macho (Sporophila caerulescens) (1)

Tanagriniai - Thraupidae Cabanis, 1847, žvirblinių paukščių (Passeriformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

Priklauso vieni spalvingiausių Amerikos paukščių.

Biologija Redaguoti

Kelios tanagrų rūšys seka skruzdėlių kareivių kolonas ir gaudo jų pabaidytus vabzdžius.

Lizdas Redaguoti

Duguma rūšių suka atvirus puoduko formos lizdus.

Mityba Redaguoti

Minta vaisiais, vabzdžiais, čiulpia nektarą.

Paplitimas Redaguoti

[ k ]

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Antigva ir Barbuda (2), Argentina (42), Australija (1), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belgija (1), Belizas (18), Bolivija (104), Brazilija (106), Britų Mergelių salos (1), Dominika (2), Dominikos Respublika (7), Ekvadoras (142), Gajana (55), Grenada (2), Gvadelupa (1), Gvatemala (25), Gvinėja (2), Haitis (7), Hondūras (30), Indija (4), Ispanija (2), Jamaika (4), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (39), Kaimanų salos (1), Kanada (1), Kenija (1), Kolumbija (157), Kosta Rika (60), Kuba (2), Lenkija (2), Malis (1), Martinika (1), Meksika (31), Nikaragva (26), Nyderlandų Antilai (2), Panama (69), Paragvajus (34), Peru (150), Prancūzija (4), Prancūzijos Gviana (39), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (4), Salvadoras (10), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (2), Surinamas (43), Terksas ir Kaikosas (1), Trinidadas ir Tobagas (27), Urugvajus (7), Venesuela (104), Vokietija (6), Čilė (7), Švedija (3). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (2), Nykstantys (6), Pažeidžiami (15), Beveik nykstantys (15), Nekeliantys susirūpinimo (224).

Gentys Redaguoti

  1. Kardinolai - Paroaria Bonaparte, 1832
  2.  ? Euphonia Desmarest, 1806
  3.  ? Chlorophonia Bonaparte, 1851
  4. Mėlynosios zylės - Cyanistes Kaup, 1829

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 98 šeimos  
   
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
   
        apie 240 rūšių
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Tanagriniai
(Thraupidae)
  apie 104 gentys  
         
  dar 27 būriai  

Išnašos Redaguoti