FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Synbranchiformes
Monopterus albus 4
Synbranchiformes

? Synbranchiformes Parr, 1933, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Argentina (1), Australija (4), Bangladešas (6), Barbadosas (1), Belizas (2), Bolivija (1), Brazilija (2), Brunėjus (1), Centrinės Afrikos Respublika (2), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Filipinai (3), Gabonas (2), Gajana (1), Gruzija (1), Gvatemala (3), Hondūras (1), Indija (12), Indonezija (7), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kambodža (5), Kamerūnas (2), Kanada (1), Kinija (7), Kolumbija (1), Kongo Demokratinė Respublika (3), Kosta Rika (2), Kuba (2), Laosas (2), Malaizija (5), Meksika (3), Mianmaras (9), Nepalas (6), Nikaragva (2), Pakistanas (4), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (2), Paragvajus (1), Peru (1), Pietų Korėja (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (2), Salvadoras (1), Sent Lusija (1), Singapūras (3), Surinamas (1), Tailandas (9), Taivanas (3), Trinidadas ir Tobagas (2), Urugvajus (1), Venesuela (2), Vietnamas (4), Šri Lanka (4)..

Šeimos Redaguoti

  1. Birmžuvės - Chaudhuriidae Parr, 1933 [2-0]
  2. Straubliuotinės - Mastacembelidae Parr, 1933 [2-15]
  3. Ungurinės suaugtažiaunės - Synbranchidae Parr, 1933 [13-43]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
(Synbranchiformes)
  4 šeimos   25 gentys   76 rūšys
         
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)

  dar 45 būriai

Išnašos Redaguoti