FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Symplocaceae
Symplocaceae

? Symplocaceae Desf., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Ebenales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (1), Angilija (1), Argentina (5), Australija (2), Austrija (3), Bangladešas (2), Belgija (2), Belizas (3), Bolivija (15), Brazilija (27), Bulgarija (1), Burundis (1), Butanas (5), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominika (1), Egiptas (4), Ekvadoras (28), Etiopija (5), Fidžis (1), Filipinai (6), Gajana (5), Gruzija (1), Gvatemala (17), Hondūras (7), Honkongas (3), Indija (20), Indonezija (5), Irakas (2), Iranas (10), Ispanija (4), Italija (2), Jamaika (1), Japonija (8), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (42), Kambodža (5), Kamerūnas (1), Kanada (3), Kenija (4), Kinija (44), Kirgizija (2), Kolumbija (14), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (13), Kroatija (1), Kuba (1), Kuko Salos (1), Laosas (6), Lenkija (1), Libanas (2), Lietuva (1), Malaizija (6), Martinika (2), Mauricijus (1), Meksika (30), Mianmaras (14), Naujoji Kaledonija (2), Naujoji Zelandija (2), Nepalas (14), Nikaragva (4), Norvegija (2), Nyderlandai (3), Nyderlandų Antilai (1), Pakistanas (1), Panama (12), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (8), Peru (22), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (3), Prancūzija (3), Prancūzijos Gviana (3), Puerto Rikas (1), Ruanda (2), Salvadoras (6), Singapūras (2), Slovakija (2), Slovėnija (3), Sudanas (1), Suomija (1), Surinamas (1), Tailandas (8), Taivanas (15), Tanzanija (2), Turkija (1), Uganda (1), Ukraina (2), Urugvajus (1), Vanuatu (1), Venesuela (21), Vengrija (1), Vietnamas (17), Vokietija (4), Čekija (1), Šri Lanka (2), Švedija (3). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (7), Pažeidžiami (12), Nekeliantys susirūpinimo (1).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Cordyloblaste ?, ?
  2. Dvynutis - Symplocos Jacq., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 4 šeimos  
   
  Eilė
(Ebenales)
   
        5 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Symplocaceae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti