FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Swietenia
Swietenia mahagoni Ypey9
Swietenia

Svietenija - Swietenia Jacq., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Sapindales) eilės (Meliaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Antigva ir Barbuda (1), Australija (2), Bahamai (2), Barbadosas (1), Belizas (2), Bermudai (1), Bolivija (3), Brazilija (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (2), Ekvadoras (1), Fidžis (1), Filipinai (2), Gajana (1), Grenada (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (2), Haitis (3), Hondūras (3), Indija (2), Indonezija (2), Ispanija (1), JAV Mergelių salos (2), Jamaika (2), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kaimanų salos (1), Kenija (2), Kolumbija (1), Kosta Rika (2), Kuba (1), Kuko Salos (1), Malaizija (1), Martinika (1), Meksika (2), Nikaragva (2), Nyderlandų Antilai (1), Panama (2), Peru (2), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (3), Salvadoras (2), Sent Lusija (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Terksas ir Kaikosas (1), Trinidadas ir Tobagas (2), Venesuela (2), Šri Lanka (2), Švedija (1). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (1), Pažeidžiami (2).

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Swietenia humilis Zucc., 1836
  2.  ? Swietenia macrophylla King, 1886
  3.  ? Swietenia mahagoni L., Jacq., 1760
  4.  ? Swietenia mahogani L., 1753

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 15 šeimų  
      4 rūšys
  Eilė
Muileniečiai
(Sapindales)
    Gentis
Svietenija
(Swietenia)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Meliaceae)

  dar 67 eilės   dar 14 genčių  

Išnašos Redaguoti