FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Surianaceae
Surianaceae

? Surianaceae Arn. in Wight, Arn., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Rosales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Angilija (1), Aruba (1), Australija (3), Bahamai (1), Belizas (1), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Dominikos Respublika (1), Egiptas (1), Filipinai (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Haitis (1), Hondūras (1), Indonezija (1), Irakas (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Jordanija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kiribatis (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Kuko Salos (1), Libanas (1), Madagaskaras (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (1), Meksika (4), Mianmaras (1), Naujoji Kaledonija (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Palestina (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Saudo Arabija (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Terksas ir Kaikosas (1), Tunisas (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Zimbabvė (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (1).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Cadellia ?, ?
  2.  ? Guilfoylia ?, ?
  3.  ? Recchia ?, ?
  4.  ? Suriana L., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 19 šeimų  
   
  Eilė
Erškėtiečiai
(Rosales)
   
        1 Rūšis
([[]])
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Surianaceae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti