FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Sufflamen
Sufflamen

? Sufflamen ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Tetraodontiformes) būrio (Balistidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Australija (7), Džibutis (2), Egiptas (2), Ekvadoras (3), Eritrėja (2), Fidžis (3), Filipinai (7), Guamas (2), Gvatemala (1), Indija (4), Indijos Vandenyno Britų Sritis (3), Indonezija (6), Izraelis (3), Japonija (7), Jordanija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kenija (4), Kiribatis (4), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Komorai (4), Kosta Rika (1), Kuko Salos (1), Madagaskaras (3), Malaizija (2), Maršalo salos (4), Mauricijus (4), Meksika (2), Mikronezija (3), Mozambikas (5), Naujoji Kaledonija (5), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (4), Pietų Afrikos Respublika (8), Pitkerno salos (2), Prancūzija (4), Prancūzijos Polinezija (5), Reunjonas (3), Saliamono Salos (5), Salvadoras (1), Samoa (2), Saudo Arabija (2), Seišeliai (5), Singapūras (2), Somalis (1), Tailandas (2), Taivanas (5), Tanzanija (1), Tonga (1), Vanuatu (4), Vietnamas (4), Volisas ir Futūna (1), Šri Lanka (2)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Sufflamen albicaudatum Rüppell, 1829
  2.  ? Sufflamen bursa Bloch, Schneider, 1801
  3.  ? Sufflamen chrysopterum Bloch, Schneider, 1801
  4.  ? Sufflamen fraenatum Latreille, 1804
  5.  ? Sufflamen verres Gilbert, Starks, 1904

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
      5 rūšys
  Būrys
Pūsliažuvės
(Tetraodontiformes)
    Gentis
(Sufflamen)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Raguotinės
(Balistidae)

Išnašos Redaguoti