FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Styracaceae
Styrax japonica1
Styracaceae

? Styracaceae DC., Spreng., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Ebenales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Argentina (10), Armėnija (2), Australija (1), Austrija (1), Azerbaidžanas (1), Bahamai (2), Belgija (1), Belizas (1), Bolivija (14), Botsvana (1), Brazilija (20), Britų Mergelių salos (2), Burundis (2), Butanas (2), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (20), Eritrėja (1), Etiopija (10), Filipinai (2), Gajana (7), Gruzija (2), Gvadelupa (1), Gvatemala (7), Haitis (1), Hondūras (4), Honkongas (2), Indija (3), Indonezija (2), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (3), Italija (1), Izraelis (1), Japonija (5), Jemenas (1), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (20), Kambodža (1), Kamerūnas (2), Kanada (1), Kenija (7), Kinija (37), Kipras (1), Kolumbija (12), Kongas (2), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (9), Kuba (7), Laosas (7), Libanas (1), Makao (1), Malavis (2), Marokas (1), Meksika (37), Mianmaras (5), Naujoji Zelandija (2), Nepalas (2), Nigerija (1), Nikaragva (4), Norvegija (1), Nyderlandai (4), Nyderlandų Antilai (1), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (2), Paragvajus (6), Peru (19), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (4), Puerto Rikas (1), Ruanda (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (5), Saudo Arabija (1), Sirija (1), Somalis (2), Sudanas (1), Surinamas (4), Tailandas (3), Taivanas (8), Tanzanija (11), Terksas ir Kaikosas (1), Turkija (1), Turkmėnija (1), Uganda (2), Urugvajus (1), Venesuela (17), Vietnamas (14), Vokietija (2), Zambija (5), Zimbabvė (2), Čilė (6), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (1), Švedija (2). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Pažeidžiami (6), Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (1).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Alniphyllum ?, ?
  2.  ? Bruinsmia ?, ?
  3.  ? Changiostyrax ?, ?
  4.  ? Halesia Ellis, L., ?
  5.  ? Huodendron ?, ?
  6.  ? Melliodendron ?, ?
  7.  ? Pamphilia ?, ?
  8.  ? Parastyrax ?, ?
  9.  ? Pterostyrax ?, ?
  10.  ? Rehderodendron ?, ?
  11.  ? Sinojackia ?, ?
  12. Stirakas - Styrax L., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 4 šeimos  
   
  Eilė
(Ebenales)
   
        17 rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Styracaceae)
  2 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti