FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Stemonuraceae
Stemonuraceae

? Stemonuraceae M. Roem., Kårehed, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus (Angiosperms (klasė)) klasės (Angiosperms (būrys)) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (3), Australija (4), Bolivija (2), Brazilija (13), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Egiptas (1), Ekvadoras (2), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (10), Gabonas (2), Gajana (2), Indija (6), Indonezija (19), Ispanija (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (5), Kambodža (2), Kamerūnas (2), Kenija (1), Kinija (1), Kolumbija (4), Komorai (1), Kongas (1), Kosta Rika (1), Laosas (1), Madagaskaras (6), Majotas (1), Malaizija (4), Malis (2), Mauritanija (2), Meksika (1), Mianmaras (2), Mozambikas (1), Namibija (4), Naujoji Kaledonija (2), Nepalas (1), Nigerija (3), Nigeris (2), Pakistanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (8), Paragvajus (1), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (4), Prancūzijos Gviana (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Saliamono Salos (2), Samoa (1), Seišeliai (2), Senegalas (2), Sudanas (2), Tailandas (3), Taivanas (2), Tanzanija (4), Venesuela (14), Vietnamas (6), Zambija (1), Zimbabvė (1), Čadas (2), Čilė (1), Šri Lanka (3). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Pažeidžiami (2).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Cantleya ?, ?
  2.  ? Codiocarpus ?, ?
  3.  ? Discophora ?, ?
  4.  ? Gastrolepis ?, ?
  5.  ? Gomphandra ?, ?
  6.  ? Grisollea ?, ?
  7.  ? Irvingbaileya ?, ?
  8.  ? Lasianthera ?, ?
  9.  ? Medusanthera ?, ?
  10.  ? Stemonurus Blume, ?
  11.  ? Urandra ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  0  
   
  Eilė
(Angiosperms (būrys))
   
        ? rūšių
  Klasė
Angiosperms
(Angiosperms (klasė))
    Šeima
(Stemonuraceae)
  ? genčių  
         
  0  

Išnašos Redaguoti