FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Staphyleaceae
Staphyleaceae

? Staphyleaceae Martynov, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Sapindales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Argentina (3), Armėnija (1), Austrija (1), Bahamai (1), Belgija (1), Belizas (1), Bolivija (5), Brazilija (8), Dominika (1), Dominikos Respublika (3), Egiptas (1), Ekvadoras (3), Filipinai (3), Gruzija (3), Gvadelupa (1), Gvatemala (3), Haitis (1), Hondūras (2), Honkongas (2), Indija (1), Indonezija (3), Italija (1), Jamaika (1), Japonija (3), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Juodkalnija (1), Kambodža (1), Kanada (1), Kinija (15), Kolumbija (4), Kosta Rika (2), Kuba (11), Lenkija (1), Malaizija (1), Meksika (8), Mianmaras (1), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (1), Nikaragva (1), Norvegija (1), Panama (2), Paragvajus (2), Peru (2), Pietų Korėja (2), Prancūzija (2), Puerto Rikas (1), Rumunija (1), Salvadoras (1), Singapūras (1), Sirija (1), Slovakija (1), Slovėnija (1), Suomija (1), Tailandas (4), Taivanas (5), Turkija (1), Ukraina (1), Venesuela (3), Vengrija (1), Vietnamas (4), Vokietija (1), Čekija (1), Čilė (1), Švedija (2), Šveicarija (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Euscaphis ?, ?
  2.  ? Huertea ?, ?
  3. Lekėčius - Staphylea L., ?
  4.  ? Turpinia Vent., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 15 šeimų  
   
  Eilė
Muileniečiai
(Sapindales)
   
        3 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Staphyleaceae)
  2 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti