FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Squalidae
Squalidae

? Squalidae Blainville, 1816, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės (Squaliformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (2), Argentina (6), Australija (11), Bahamai (5), Barbadosas (1), Beninas (2), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (3), Danija (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (4), Fidžis (1), Filipinai (5), Folklando (Malvinų) Salos (1), Gabonas (5), Gana (4), Graikija (1), Grenlandija (1), Gvinėja (5), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (4), Islandija (1), Ispanija (5), Italija (5), Jamaika (1), Japonija (9), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (13), Kamerūnas (2), Kanada (3), Kinija (2), Kolumbija (2), Komorai (2), Kongas (2), Kongo Demokratinė Respublika (4), Kroatija (2), Kuba (3), Liberija (4), Madagaskaras (4), Marokas (4), Martinika (1), Mauritanija (1), Meksika (5), Mozambikas (6), Namibija (6), Naujoji Kaledonija (3), Naujoji Zelandija (3), Nigerija (2), Nikaragva (2), Norfolkas (2), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Panama (2), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (11), Pietų Korėja (2), Portugalija (4), Prancūzija (11), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Pietų Sritys (3), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (1), Rusija (1), Saudo Arabija (2), Seišeliai (3), Sen Pjeras ir Mikelonas (1), Senegalas (5), Sent Kitsas ir Nevis (2), Sent Lusija (1), Siera Leonė (3), Surinamas (1), Taivanas (9), Tanzanija (2), Togas (2), Tunisas (4), Ukraina (1), Urugvajus (1), Vakarų Sachara (1), Vanuatu (2), Venesuela (1), Vokietija (1), Čilė (2), Šiaurės Korėja (1), Švedija (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Cirrhigaleus Tanaka, 1912
  2.  ? Squalus Linnaeus, 1758

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Squalidae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=105716 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
   
  Būrys
(Squaliformes)
   
        28 rūšys
  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)
    Šeima
(Squalidae)
  5 gentys  
         
  0  

Išnašos Redaguoti