FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Spinacia
Illustration Spinacia oleracea0
Spinacia

Špinatas - Spinacia L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Caryophyllales) eilės (Amaranthaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Albanija (1), Australija (1), Austrija (1), Azerbaidžanas (1), Belgija (1), Bosnija ir Hercegovina (1), Brazilija (1), Bulgarija (1), Danija (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Etiopija (1), Graikija (1), Gruzija (1), Honkongas (1), Indija (1), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (1), Italija (1), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kinija (1), Kolumbija (1), Kroatija (1), Lenkija (1), Makedonija (1), Meksika (1), Mongolija (1), Nepalas (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Pakistanas (1), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Rumunija (1), Rusija (1), Sirija (1), Slovakija (1), Suomija (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tunisas (1), Turkija (1), Turkmėnija (1), Ukraina (1), Uzbekija (1), Vengrija (1), Vokietija (1), Čekija (1), Šiaurės Korėja (1), Švedija (1), Šveicarija (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Spinacia oleracea L., 1753

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
      1 Rūšis
([[]])
  Eilė
Gvazdikiečiai
(Caryophyllales)
    Gentis
Špinatas
(Spinacia)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Amaranthaceae)

  dar 66 eilės   dar 23 gentys  

Išnašos Redaguoti