FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Sphyrnidae
Sphyrnidae

? Sphyrnidae Gill, 1872, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės (Carcharhiniformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Australija (6), Bahamai (4), Belizas (2), Beninas (2), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (7), Dramblio Kaulo Krantas (2), Džibutis (2), Ekvadoras (3), Eritrėja (1), Etiopija (2), Filipinai (2), Gabonas (2), Gajana (6), Gana (2), Gruzija (1), Gvinėja (2), Haitis (1), Indija (8), Indonezija (6), Ispanija (1), Italija (1), Jamaika (1), Japonija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (11), Kambodža (3), Kamerūnas (2), Kanada (2), Kataras (1), Kenija (1), Kinija (5), Kolumbija (5), Komorai (2), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (3), Kuba (4), Liberija (2), Madagaskaras (1), Malaizija (5), Mauricijus (1), Meksika (8), Mozambikas (3), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (2), Nigerija (3), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (2), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (8), Papua Naujoji Gvinėja (2), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (5), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (3), Prancūzijos Gviana (2), Prancūzijos Polinezija (3), Pusiaujo Gvinėja (2), Salvadoras (3), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (5), Siera Leonė (2), Singapūras (3), Sudanas (1), Surinamas (5), Tailandas (3), Taivanas (2), Tanzanija (3), Togas (2), Trinidadas ir Tobagas (3), Urugvajus (3), Vakarų Sachara (1), Venesuela (2), Vietnamas (2), Čilė (1), Šri Lanka (3), Švedija (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Cestracion ?, ?
  2.  ? Eusphyra ?, ?
  3.  ? Sphyrna Rafinesque, 1810
  4.  ? Spyrna ?, ?

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Sphyrnidae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=105694 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 7 šeimos  
   
  Būrys
Katrykliai
(Carcharhiniformes)
   
        33 rūšys
  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)
    Šeima
(Sphyrnidae)
  6 gentys  
         
  dar 12 būrių  

Išnašos Redaguoti