FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Sphenocleaceae
Sphenocleaceae

? Sphenocleaceae Lindl., Baskerville, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Campanulales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (1), Australija (1), Belizas (1), Beninas (1), Bolivija (1), Brazilija (1), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (1), Indonezija (1), Iranas (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kamerūnas (1), Kenija (1), Kinija (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Laosas (1), Madagaskaras (1), Malis (1), Mauritanija (1), Meksika (1), Mianmaras (1), Nigerija (1), Nigeris (1), Nikaragva (1), Panama (1), Paragvajus (1), Peru (1), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Rytų Timoras (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Tadžikija (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Venesuela (1), Vietnamas (1), Zambija (1), Šri Lanka (1). 

Gentys Redaguoti

  1.  ? Sphenoclea Gaertn., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 5 šeimos  
   
  Eilė
Katilėliečiai
(Campanulales)
   
        1 Rūšis
([[]])
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Sphenocleaceae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti