FANDOM

Slovakija
Flag of Slovakia
LocationSlovakia
Vietininkas Slovakijoje
Angliškai Slovakia
Vokiškai Slowakei
Prancūziškai Slovaquie
Rusiškai Словакия

Slovakija – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Slovakijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (klasė nepriskirti)
Angiosperms (klasė nepriskirti)0
1
  • 100px|link=Thomandersia laurifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Thomandersia laurifolia</td><td class="smwtype_str">Thomandersia laurifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijainiai
Lelijainiai0
214
  • 100px|link=Aegilops cylindrica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegilops cylindrica</td><td class="smwtype_str">Aegilops cylindrica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
779
  • 100px|link=Acer hyrcanum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acer hyrcanum</td><td class="smwtype_str">Acer hyrcanum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Nėginiai apskritažiomeniai
Nėginiai apskritažiomeniai12
1
  • 100px|link=Lampetra planeri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lampetra planeri</td><td class="smwtype_str">Lampetra planeri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Paukščiai
Paukščiai4
108
  • 100px|link=Aegithalos caudatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegithalos caudatus</td><td class="smwtype_str">Aegithalos caudatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
10
  • 100px|link=Aporrhais pespelecani
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aporrhais pespelecani</td><td class="smwtype_str">Aporrhais pespelecani</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
2
  • 100px|link=Carcharias cuspidatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carcharias cuspidatus</td><td class="smwtype_str">Carcharias cuspidatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
17
  • 100px|link=Acerina cernua
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acerina cernua</td><td class="smwtype_str">Acerina cernua</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Slovakijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
3
  • 100px|link=Bittium reticulatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bittium reticulatum</td><td class="smwtype_str">Bittium reticulatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Esociformes
Esociformes0
1
  • 100px|link=Umbra krameri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Umbra krameri</td><td class="smwtype_str">Umbra krameri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
3
  • 100px|link=Acerina cernua
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Baltasis gandras, GIPE25 - Cigogne et cigogneaux (by-sa) (3), 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltasis gandras</td><td class="smwtype_str">Ciconia ciconia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Paprastoji gegutė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastoji gegutė</td><td class="smwtype_str">Cuculus canorus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
7
  • 100px|link=Didysis margasis genys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis margasis genys</td><td class="smwtype_str">Dendrocopos major</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Fulica atra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fulica atra</td><td class="smwtype_str">Fulica atra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Didysis kormoranas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis kormoranas</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax carbo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karpžuvės
Karpžuvės319
13
  • 100px|link=Alburnus alburnus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alburnus alburnus</td><td class="smwtype_str">Alburnus alburnus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Paprastasis keršulis, Houtduif kop 11-01 Schier, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastasis keršulis</td><td class="smwtype_str">Columba palumbus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kraginiai paukščiai
Kraginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Podiceps nigricollis, Podiceps nigricollis Ghadira Malta, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Podiceps nigricollis</td><td class="smwtype_str">Podiceps nigricollis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kukutiniai paukščiai
Kukutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Kukutis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kukutis</td><td class="smwtype_str">Upupa epops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Neogastropoda
Neogastropoda0
1
  • 100px|link=Bela subturgida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bela subturgida</td><td class="smwtype_str">Bela subturgida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Athene noctua
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Athene noctua</td><td class="smwtype_str">Athene noctua</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Petromyzontiformes
Petromyzontiformes95
1
  • 100px|link=Lampetra planeri
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
8
  • 100px|link=Falco cherrug
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Falco cherrug</td><td class="smwtype_str">Falco cherrug</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Calidris minuta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calidris minuta</td><td class="smwtype_str">Calidris minuta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Tikrosios rykliažuvės
Tikrosios rykliažuvės182
2
  • 100px|link=Carcharias cuspidatus
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Medžiojamasis fazanas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Medžiojamasis fazanas</td><td class="smwtype_str">Phasianus colchicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Juodasis čiurlys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juodasis čiurlys</td><td class="smwtype_str">Apus apus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Europinis žalvarnis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Europinis žalvarnis</td><td class="smwtype_str">Coracias garrulus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
60
  • 100px|link=Aegithalos caudatus
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Didžioji antis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didžioji antis</td><td class="smwtype_str">Anas platyrhynchos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Slovakijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
8
  • 100px|link=Chelidonium majus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chelidonium majus</td><td class="smwtype_str">Chelidonium majus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Angiosperms (būrys)
Angiosperms (būrys)0
1
  • 100px|link=Thomandersia laurifolia
Aroniečiai
Aroniečiai0
2
  • 100px|link=Balinis ajeras, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balinis ajeras</td><td class="smwtype_str">Acorus calamus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Astriečiai
Astriečiai0
87
  • 100px|link=Achillea aspleniifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achillea aspleniifolia</td><td class="smwtype_str">Achillea aspleniifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
20
  • 100px|link=Buddleja corrugata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Buddleja corrugata</td><td class="smwtype_str">Buddleja corrugata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
21
  • 100px|link=Capsicum annuum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Capsicum annuum</td><td class="smwtype_str">Capsicum annuum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
7
  • 100px|link=Alcea pallida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alcea pallida</td><td class="smwtype_str">Alcea pallida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
16
  • 100px|link=Alnus incana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alnus incana</td><td class="smwtype_str">Alnus incana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai0
7
  • 100px|link=Potamogeton crispus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Potamogeton crispus</td><td class="smwtype_str">Potamogeton crispus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
6
  • 100px|link=Madhuca pierrei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Madhuca pierrei</td><td class="smwtype_str">Madhuca pierrei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erikiečiai
Erikiečiai0
8
  • 100px|link=Calluna vulgaris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calluna vulgaris</td><td class="smwtype_str">Calluna vulgaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
77
  • 100px|link=Agrimonia eupatoria
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agrimonia eupatoria</td><td class="smwtype_str">Agrimonia eupatoria</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
24
  • 100px|link=Anacamptis palustris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anacamptis palustris</td><td class="smwtype_str">Anacamptis palustris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
8
  • 100px|link=Gentiana asclepiadea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gentiana asclepiadea</td><td class="smwtype_str">Gentiana asclepiadea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
9
  • 100px|link=Populus alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Populus alba</td><td class="smwtype_str">Populus alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
39
  • 100px|link=Agrostemma githago
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agrostemma githago</td><td class="smwtype_str">Agrostemma githago</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai0
5
  • 100px|link=Antirrhinum majus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antirrhinum majus</td><td class="smwtype_str">Antirrhinum majus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
36
  • 100px|link=Alliaria petiolata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alliaria petiolata</td><td class="smwtype_str">Alliaria petiolata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
7
  • 100px|link=Euphorbia amygdaloides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Euphorbia amygdaloides</td><td class="smwtype_str">Euphorbia amygdaloides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kartuoliečiai
Kartuoliečiai0
2
  • 100px|link=Aristolochia clematitis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aristolochia clematitis</td><td class="smwtype_str">Aristolochia clematitis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karšuliečiai
Karšuliečiai0
18
  • 100px|link=Dipsacus pilosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dipsacus pilosus</td><td class="smwtype_str">Dipsacus pilosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
16
  • 100px|link=Campanula alpina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Campanula alpina</td><td class="smwtype_str">Campanula alpina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
2
  • 100px|link=Commelina communis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Commelina communis</td><td class="smwtype_str">Commelina communis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lauramediečiai
Lauramediečiai0
1
  • 100px|link=Siparuna echinata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Siparuna echinata</td><td class="smwtype_str">Siparuna echinata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
43
  • 100px|link=Allium ampeloprasum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium ampeloprasum</td><td class="smwtype_str">Allium ampeloprasum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
6
  • 100px|link=Linum catharticum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Linum catharticum</td><td class="smwtype_str">Linum catharticum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lūgniečiai
Lūgniečiai0
1
  • 100px|link=Ceratophyllum submersum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ceratophyllum submersum</td><td class="smwtype_str">Ceratophyllum submersum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
9
  • 100px|link=Circaea lutetiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Circaea lutetiana</td><td class="smwtype_str">Circaea lutetiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
29
  • 100px|link=Acer hyrcanum
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
15
  • 100px|link=Citrullus lanatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Citrullus lanatus</td><td class="smwtype_str">Citrullus lanatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
63
  • 100px|link=Anchusa arvensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anchusa arvensis</td><td class="smwtype_str">Anchusa arvensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pliumbagiečiai
Pliumbagiečiai0
2
  • 100px|link=Limonium gmelinii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Limonium gmelinii</td><td class="smwtype_str">Limonium gmelinii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Proteales
Proteales0
2
  • 100px|link=Dryandra anatona
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dryandra anatona</td><td class="smwtype_str">Dryandra anatona</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
86
  • 100px|link=Anthyllis vulneraria
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anthyllis vulneraria</td><td class="smwtype_str">Anthyllis vulneraria</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
3
  • 100px|link=Polygala amara
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Polygala amara</td><td class="smwtype_str">Polygala amara</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
24
  • 100px|link=Androsace ochotensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Androsace ochotensis</td><td class="smwtype_str">Androsace ochotensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
34
  • 100px|link=Amaracarpus syzygifolius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amaracarpus syzygifolius</td><td class="smwtype_str">Amaracarpus syzygifolius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Riešutmediečiai
Riešutmediečiai0
1
  • 100px|link=Juglans regia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juglans regia</td><td class="smwtype_str">Juglans regia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
25
  • 100px|link=Fagopyrum esculentum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fagopyrum esculentum</td><td class="smwtype_str">Fagopyrum esculentum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
30
  • 100px|link=Aegopodium podagraria
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegopodium podagraria</td><td class="smwtype_str">Aegopodium podagraria</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
3
  • 100px|link=Thesium alpinum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Thesium alpinum</td><td class="smwtype_str">Thesium alpinum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Seduliečiai
Seduliečiai0
2
  • 100px|link=Cornus mas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cornus mas</td><td class="smwtype_str">Cornus mas</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Smaugikiečiai
Smaugikiečiai0
2
  • 100px|link=Euonymus verrucosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Euonymus verrucosus</td><td class="smwtype_str">Euonymus verrucosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
8
  • 100px|link=Geranium phaeum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geranium phaeum</td><td class="smwtype_str">Geranium phaeum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
128
  • 100px|link=Aegilops cylindrica
  • pilnas sąrašas
Vikšriečiai
Vikšriečiai0
5
  • 100px|link=Juncus effusus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juncus effusus</td><td class="smwtype_str">Juncus effusus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
40
  • 100px|link=Aconitum firmum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum firmum</td><td class="smwtype_str">Aconitum firmum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ąsoteniečiai
Ąsoteniečiai0
1
  • 100px|link=Drosera rotundifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Drosera rotundifolia</td><td class="smwtype_str">Drosera rotundifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
2
  • 100px|link=Rhamnus saxatilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rhamnus saxatilis</td><td class="smwtype_str">Rhamnus saxatilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švendriečiai
Švendriečiai0
3
  • 100px|link=Sparganium probatovae
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Sparganium probatovae</td><td class="smwtype_str">Sparganium probatovae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.