FANDOM

Sirija
Flag of Syria
LocationSyria
Vietininkas Sirijoje
Angliškai Syria
Vokiškai Syrien
Prancūziškai Syrie
Rusiškai Сирия

Sirija – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Sirijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
3
  • 100px|link=Mėlynoji tilapija
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mėlynoji tilapija</td><td class="smwtype_str">Oreochromis aureus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
213
  • 100px|link=Aegilops bicornis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegilops bicornis</td><td class="smwtype_str">Aegilops bicornis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
1034
  • 100px|link=Abelmoschus esculentus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abelmoschus esculentus</td><td class="smwtype_str">Abelmoschus esculentus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
141
  • 100px|link=Acrocephalus scirpaceus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrocephalus scirpaceus</td><td class="smwtype_str">Acrocephalus scirpaceus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
4
  • 100px|link=Cerithium vulgatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerithium vulgatum</td><td class="smwtype_str">Cerithium vulgatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
53
  • 100px|link=Acanthobrama centisquama
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthobrama centisquama</td><td class="smwtype_str">Acanthobrama centisquama</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Sirijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Atlantinė audronaša, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atlantinė audronaša</td><td class="smwtype_str">Puffinus puffinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
1
  • 100px|link=Sargocentron rubrum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Sargocentron rubrum</td><td class="smwtype_str">Sargocentron rubrum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
1
  • 100px|link=Cerithium vulgatum
Dančiakarpiai
Dančiakarpiai87
3
  • 100px|link=Aphanius dispar
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aphanius dispar</td><td class="smwtype_str">Aphanius dispar</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
18
  • 100px|link=Blennius varus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Blennius varus</td><td class="smwtype_str">Blennius varus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Flaminginiai paukščiai
Flaminginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Phoenicopterus ruber
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phoenicopterus ruber</td><td class="smwtype_str">Phoenicopterus ruber</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
8
  • 100px|link=Geltonasis kūdrinis garnys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geltonasis kūdrinis garnys</td><td class="smwtype_str">Ardeola ralloides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Clamator glandarius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clamator glandarius</td><td class="smwtype_str">Clamator glandarius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Eurazinė grąžiagalvė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eurazinė grąžiagalvė</td><td class="smwtype_str">Jynx torquilla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Chlamydotis undulata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chlamydotis undulata</td><td class="smwtype_str">Chlamydotis undulata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gobiesociformes
Gobiesociformes124
2
  • 100px|link=Gouania willdenowi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gouania willdenowi</td><td class="smwtype_str">Gouania willdenowi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Afrikinis žalčiagalvis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Afrikinis žalčiagalvis</td><td class="smwtype_str">Anhinga melanogaster</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpžuvės
Karpžuvės319
19
  • 100px|link=Acanthobrama centisquama
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Paprastasis keršulis, Houtduif kop 11-01 Schier, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastasis keršulis</td><td class="smwtype_str">Columba palumbus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kukutiniai paukščiai
Kukutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Kukutis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kukutis</td><td class="smwtype_str">Upupa epops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Caprimulgus europaeus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caprimulgus europaeus</td><td class="smwtype_str">Caprimulgus europaeus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mugiliformes
Mugiliformes345
3
  • 100px|link=Chelon labrosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chelon labrosus</td><td class="smwtype_str">Chelon labrosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
3
  • 100px|link=Chauvetia lefebvrei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chauvetia lefebvrei</td><td class="smwtype_str">Chauvetia lefebvrei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
7
  • 100px|link=Balinė pelėda, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balinė pelėda</td><td class="smwtype_str">Asio flammeus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
3
  • 100px|link=Buglossidium luteum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Buglossidium luteum</td><td class="smwtype_str">Buglossidium luteum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
1
  • 100px|link=Stephanolepis diaspros
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Stephanolepis diaspros</td><td class="smwtype_str">Stephanolepis diaspros</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
8
  • 100px|link=Falco naumanni
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Falco naumanni</td><td class="smwtype_str">Falco naumanni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salmoniformes
Salmoniformes295
1
  • 100px|link=Salmo labrax
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salmo labrax</td><td class="smwtype_str">Salmo labrax</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
2
  • 100px|link=Chelidonichthys lucerna
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chelidonichthys lucerna</td><td class="smwtype_str">Chelidonichthys lucerna</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
10
  • 100px|link=Actitis hypoleucos
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
1
  • 100px|link=Anguilla anguilla
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anguilla anguilla</td><td class="smwtype_str">Anguilla anguilla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Akmeninis keklikas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Akmeninis keklikas</td><td class="smwtype_str">Alectoris graeca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Mažasis čiurlys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mažasis čiurlys</td><td class="smwtype_str">Apus affinis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Šamažuvės
Šamažuvės836
2
  • 100px|link=Heteropneustes fossilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Heteropneustes fossilis</td><td class="smwtype_str">Heteropneustes fossilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Bitininkas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bitininkas</td><td class="smwtype_str">Merops apiaster</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
77
  • 100px|link=Acrocephalus scirpaceus
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Rudagalvė kryklė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rudagalvė kryklė</td><td class="smwtype_str">Anas crecca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Sirijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
13
  • 100px|link=Ceratocapnos turbinata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ceratocapnos turbinata</td><td class="smwtype_str">Ceratocapnos turbinata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai0
2
  • 100px|link=Gordonia obtusa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gordonia obtusa</td><td class="smwtype_str">Gordonia obtusa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Aroniečiai
Aroniečiai0
10
  • 100px|link=Arum dioscoridis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arum dioscoridis</td><td class="smwtype_str">Arum dioscoridis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Astriečiai
Astriečiai0
66
  • 100px|link=Anacyclus nigellifolius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anacyclus nigellifolius</td><td class="smwtype_str">Anacyclus nigellifolius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Batales
Batales0
1
  • 100px|link=Cleome ornithopodioides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cleome ornithopodioides</td><td class="smwtype_str">Cleome ornithopodioides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
6
  • 100px|link=Olea europaea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Olea europaea</td><td class="smwtype_str">Olea europaea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
24
  • 100px|link=Atropa belladonna
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atropa belladonna</td><td class="smwtype_str">Atropa belladonna</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
10
  • 100px|link=Abelmoschus esculentus
  • pilnas sąrašas
Dilenijiečiai
Dilenijiečiai0
1
  • 100px|link=Paeonia arietina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paeonia arietina</td><td class="smwtype_str">Paeonia arietina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
7
  • 100px|link=Alnus orientalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alnus orientalis</td><td class="smwtype_str">Alnus orientalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai0
2
  • 100px|link=Alisma lanceolatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alisma lanceolatum</td><td class="smwtype_str">Alisma lanceolatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
6
  • 100px|link=Madhuca bejaudii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Madhuca bejaudii</td><td class="smwtype_str">Madhuca bejaudii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
116
  • 100px|link=Agrimonia eupatoria
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agrimonia eupatoria</td><td class="smwtype_str">Agrimonia eupatoria</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
21
  • 100px|link=Anacamptis pyramidalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anacamptis pyramidalis</td><td class="smwtype_str">Anacamptis pyramidalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
6
  • 100px|link=Blackstonia perfoliata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Blackstonia perfoliata</td><td class="smwtype_str">Blackstonia perfoliata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
3
  • 100px|link=Populus euphratica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Populus euphratica</td><td class="smwtype_str">Populus euphratica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
28
  • 100px|link=Agrostemma githago
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agrostemma githago</td><td class="smwtype_str">Agrostemma githago</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai0
2
  • 100px|link=Callitriche mouterdei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Callitriche mouterdei</td><td class="smwtype_str">Callitriche mouterdei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
65
  • 100px|link=Aethionema arabicum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aethionema arabicum</td><td class="smwtype_str">Aethionema arabicum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
30
  • 100px|link=Andrachne telephioides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Andrachne telephioides</td><td class="smwtype_str">Andrachne telephioides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kartuoliečiai
Kartuoliečiai0
3
  • 100px|link=Aristolochia bottae
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aristolochia bottae</td><td class="smwtype_str">Aristolochia bottae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karšuliečiai
Karšuliečiai0
10
  • 100px|link=Cephalaria amana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cephalaria amana</td><td class="smwtype_str">Cephalaria amana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
31
  • 100px|link=Asyneuma linifolium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asyneuma linifolium</td><td class="smwtype_str">Asyneuma linifolium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
3
  • 100px|link=Rapatea elongata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rapatea elongata</td><td class="smwtype_str">Rapatea elongata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
51
  • 100px|link=Allium ampeloprasum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium ampeloprasum</td><td class="smwtype_str">Allium ampeloprasum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
4
  • 100px|link=Linum mucronatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Linum mucronatum</td><td class="smwtype_str">Linum mucronatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
3
  • 100px|link=Daphne oleoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Daphne oleoides</td><td class="smwtype_str">Daphne oleoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
41
  • 100px|link=Acer campbellii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acer campbellii</td><td class="smwtype_str">Acer campbellii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
12
  • 100px|link=Bryonia multiflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bryonia multiflora</td><td class="smwtype_str">Bryonia multiflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
87
  • 100px|link=Ajuga chamaepitys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ajuga chamaepitys</td><td class="smwtype_str">Ajuga chamaepitys</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pliumbagiečiai
Pliumbagiečiai0
1
  • 100px|link=Limonium axillare
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Limonium axillare</td><td class="smwtype_str">Limonium axillare</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Proteales
Proteales0
7
  • 100px|link=Banksia gardneri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Banksia gardneri</td><td class="smwtype_str">Banksia gardneri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
218
  • 100px|link=Albizia chinensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Albizia chinensis</td><td class="smwtype_str">Albizia chinensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
2
  • 100px|link=Monnina equatoriensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Monnina equatoriensis</td><td class="smwtype_str">Monnina equatoriensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
35
  • 100px|link=Androsace staintonii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Androsace staintonii</td><td class="smwtype_str">Androsace staintonii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
49
  • 100px|link=Acranthera abbreviata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acranthera abbreviata</td><td class="smwtype_str">Acranthera abbreviata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
26
  • 100px|link=Atraphaxis billardieri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atraphaxis billardieri</td><td class="smwtype_str">Atraphaxis billardieri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
45
  • 100px|link=Actinolema eryngioides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Actinolema eryngioides</td><td class="smwtype_str">Actinolema eryngioides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
4
  • 100px|link=Osyris alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Osyris alba</td><td class="smwtype_str">Osyris alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Seduliečiai
Seduliečiai0
2
  • 100px|link=Cornus mas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cornus mas</td><td class="smwtype_str">Cornus mas</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
13
  • 100px|link=Erodium acaule
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erodium acaule</td><td class="smwtype_str">Erodium acaule</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
124
  • 100px|link=Aegilops bicornis
  • pilnas sąrašas
Vikšriečiai
Vikšriečiai0
2
  • 100px|link=Juncus fontanesii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juncus fontanesii</td><td class="smwtype_str">Juncus fontanesii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
54
  • 100px|link=Aconitum pteropus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum pteropus</td><td class="smwtype_str">Aconitum pteropus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
1
  • 100px|link=Vitis vinifera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Vitis vinifera</td><td class="smwtype_str">Vitis vinifera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.