FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Simaroubaceae
Ailanthus-altissima
Simaroubaceae

? Simaroubaceae DC., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Sapindales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Albanija (1), Argentina (4), Armėnija (1), Aruba (1), Australija (10), Austrija (2), Azerbaidžanas (2), Barbadosas (1), Belgija (1), Belizas (1), Beninas (5), Bisau Gvinėja (2), Bolivija (7), Botsvana (1), Brazilija (22), Brunėjus (2), Bulgarija (1), Burkina Fasas (2), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (3), Dominika (2), Dominikos Respublika (3), Dramblio Kaulo Krantas (6), Egiptas (1), Ekvadoras (16), Etiopija (2), Fidžis (2), Filipinai (5), Gabonas (7), Gajana (8), Gana (6), Graikija (3), Gruzija (3), Gvatemala (1), Gvinėja (2), Hondūras (2), Honkongas (2), Indija (2), Indonezija (5), Iranas (1), Ispanija (3), Italija (3), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (2), Jamaika (3), Japonija (3), Jordanija (3), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (16), Kambodža (3), Kamerūnas (7), Kanada (3), Kenija (5), Kinija (8), Kipras (1), Kolumbija (33), Kongo Demokratinė Respublika (3), Kosta Rika (6), Kroatija (1), Kuba (6), Laosas (2), Lenkija (1), Liberija (2), Madagaskaras (17), Majotas (1), Malaizija (5), Malavis (1), Malis (1), Marokas (2), Meksika (10), Mianmaras (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Naujoji Zelandija (4), Nigerija (2), Nikaragva (3), Nyderlandai (2), Nyderlandų Antilai (1), Panama (8), Papua Naujoji Gvinėja (3), Paragvajus (7), Peru (17), Pietų Afrikos Respublika (10), Pietų Korėja (3), Portugalija (4), Prancūzija (3), Prancūzijos Gviana (8), Puerto Rikas (4), Pusiaujo Gvinėja (3), Rusija (3), Saliamono Salos (1), Salvadoras (2), Seišeliai (1), Senegalas (2), Siera Leonė (2), Sudanas (1), Surinamas (6), Tailandas (3), Taivanas (4), Tanzanija (4), Togas (2), Tunisas (1), Turkija (2), Turkmėnija (1), Uganda (2), Vanuatu (1), Venesuela (12), Vietnamas (4), Vokietija (2), Šri Lanka (2), Švedija (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (1), Pažeidžiami (3), Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (1).

Gentys Redaguoti

  1. Ailantas - Ailanthus Desf., ?
  2.  ? Amaroria ?, ?
  3. Brucėja - Brucea ?, ?
  4.  ? Castela Turp., ?
  5. Vyrilis - Eurycoma ?, ?
  6.  ? Gymnostemon ?, ?
  7.  ? Hannoa ?, ?
  8.  ? Iridosma ?, ?
  9. Kamštūnas - Leitneria Chapman, ?
  10.  ? Odyendyea ?, ?
  11. Kartminas - Picrasma Blume, ?
  12.  ? Picrolemma ?, ?
  13.  ? Pierreodendron ?, ?
  14. Musmedis - Quassia L., ?
  15. Simaba - Simaba ?, ?
  16. Simarubis - Simarouba Aubl., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 15 šeimų  
   
  Eilė
Muileniečiai
(Sapindales)
   
        16 rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Simaroubaceae)
  9 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti