FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Nemichthyidae
Siūlauodegiai unguriai

Siūlauodegiai unguriai - Nemichthyidae ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Anguilliformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Angola (2), Antarktida (1), Australija (6), Bahamai (4), Beninas (2), Bermudai (3), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (2), Danija (1), Dominika (2), Dramblio Kaulo Krantas (2), Ekvadoras (2), Etiopija (1), Filipinai (2), Gabonas (2), Gana (2), Grenlandija (2), Gvinėja (2), Indija (1), Indonezija (4), Ispanija (3), Italija (1), Japonija (3), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (13), Kamerūnas (2), Kanada (5), Kenija (1), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (3), Liberija (2), Madagaskaras (5), Malaizija (1), Mauritanija (2), Meksika (6), Mozambikas (2), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (4), Naujoji Zelandija (6), Nigerija (2), Norvegija (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (6), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (5), Portugalija (3), Prancūzija (5), Prancūzijos Pietų Sritys (2), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (1), Saliamono Salos (2), Salvadoras (1), Samoa (4), Senegalas (2), Sent Lusija (1), Siera Leonė (2), Somalis (2), Surinamas (2), Taivanas (3), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (2), Tonga (1), Vakarų Sachara (2), Vanuatu (1), Čilė (1), Šri Lanka (3), Šv. Elenos sala (1), Švedija (1), Žaliasis Kyšulys (3)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Avocettina ?, ?
  2.  ? Labichthys Gill, Ryder, 1883
  3.  ? Nemichthys Richardson, 1848
  4.  ? Tilurus ?, ?

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Nemichthyidae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125432 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  0  
   
  Būrys
Unguriažuvės
(Anguilliformes)
   
        25 rūšys
  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Siūlauodegiai unguriai
(Nemichthyidae)
  13 genčių  
         
  dar 42 būriai  

Išnašos Redaguoti