FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Sesuvium
Sesuvium p
Sesuvium

Spingras - Sesuvium L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Caryophyllales) eilės (Aizoaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (1), Argentina (1), Australija (1), Bachreinas (1), Bahamai (1), Belizas (2), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (1), Botsvana (1), Brazilija (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Ekvadoras (2), Filipinai (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gambija (1), Gana (1), Guamas (1), Gvadelupa (2), Gvatemala (1), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (1), Ispanija (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kenija (2), Kinija (1), Kiribatis (1), Kolumbija (2), Kosta Rika (1), Kuba (2), Kuko Salos (1), Madagaskaras (1), Majotas (1), Malaizija (1), Malavis (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (1), Mauricijus (1), Meksika (3), Mozambikas (1), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Pitkerno salos (1), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Rusija (1), Salvadoras (1), Samoa (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (1), Sudanas (1), Surinamas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (2), Trinidadas ir Tobagas (1), Urugvajus (1), Vanuatu (1), Venesuela (2), Zimbabvė (1), Čilė (1), Šri Lanka (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Sesuvium congense Welw., Oliv., 1871
  2.  ? Sesuvium crithmoides Welw., 1859
  3.  ? Sesuvium edmonstonei Hook.f., 1847
  4.  ? Sesuvium maritimum Walter, Britton, Sterns, Poggenb., 1888
  5.  ? Sesuvium mesembryanthemoides Wawra, Peyr., 1860
  6.  ? Sesuvium nyasicum Baker, Gonç., 1965
  7.  ? Sesuvium portulacastrum L., 1759
  8.  ? Sesuvium sesuvioides Fenzl, Verdc., 1957
  9.  ? Sesuvium verrucosum Raf., 1836

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
      7 rūšys
  Eilė
Gvazdikiečiai
(Caryophyllales)
    Gentis
Spingras
(Sesuvium)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Aizoaceae)

  dar 66 eilės   dar 15 genčių  

Išnašos Redaguoti