FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Sesamum
Sesamum mulayanum (Rantil) in Hyderabad, AP W IMG 0272
Sesamum

Sezamas - Sesamum L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Scrophulariales) eilės (Pedaliaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Argentina (1), Armėnija (1), Australija (1), Azerbaidžanas (1), Bahamai (1), Belgija (1), Belizas (1), Beninas (2), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (1), Botsvana (2), Brazilija (1), Bulgarija (1), Burkina Fasas (2), Burundis (2), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Etiopija (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Graikija (1), Gvatemala (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (1), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jemenas (1), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kambodža (1), Kamerūnas (1), Kazachija (1), Kenija (4), Kinija (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Laosas (1), Libanas (1), Liberija (1), Madagaskaras (2), Majotas (1), Makedonija (1), Malaizija (1), Malavis (2), Malis (1), Malta (1), Marokas (1), Meksika (1), Mianmaras (1), Mongolija (1), Mozambikas (3), Namibija (8), Nepalas (1), Nigerija (1), Nigeris (1), Nikaragva (1), Pakistanas (1), Panama (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (4), Pietų Korėja (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Rusija (1), Salvadoras (1), Saudo Arabija (1), Senegalas (2), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Sirija (1), Somalis (1), Sudanas (2), Surinamas (1), Svazilandas (1), Tadžikija (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (4), Togas (1), Tunisas (1), Turkija (1), Turkmėnija (1), Uganda (2), Ukraina (1), Uzbekija (1), Venesuela (1), Vietnamas (1), Vokietija (1), Zambija (3), Zimbabvė (1), Čadas (1), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Sesamum alatum Thonn., 1827
  2.  ? Sesamum angolense Welw., 1859
  3.  ? Sesamum calycinum Welw., 1869
  4.  ? Sesamum indicum L., 1753
  5.  ? Sesamum lepidotum Schinz, 1896
  6.  ? Sesamum marlothii Engl., 1888
  7.  ? Sesamum pedalioides Welw., Hiern, 1900
  8.  ? Sesamum rigidum Peyr., 1860
  9.  ? Sesamum schinzianum Asch., 1888
  10.  ? Sesamum triphyllum Welw., Asch., 1888

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
      10 rūšių
  Eilė
Bervidiečiai
(Scrophulariales)
    Gentis
Sezamas
(Sesamum)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
Pedalijiniai
(Pedaliaceae)

  dar 67 eilės   dar 10 genčių  

Išnašos Redaguoti