FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Seriola
Mojako
Seriola

? Seriola Georges Cuvier, 1816, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio (Carangidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Angola (3), Argentina (1), Australija (5), Bachreinas (1), Bahamai (4), Barbadosas (2), Beninas (2), Bermudai (6), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (5), Dramblio Kaulo Krantas (2), Džibutis (1), Egiptas (1), Ekvadoras (6), Filipinai (3), Gabonas (3), Gana (3), Graikija (3), Gruzija (1), Gvinėja (3), Indonezija (2), Ispanija (5), Italija (2), JAV mažosios salos (2), Jamaika (1), Japonija (7), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (13), Kamerūnas (3), Kanada (5), Kinija (1), Kolumbija (4), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (2), Kuba (2), Libanas (4), Liberija (3), Libija (4), Malaizija (1), Maršalo salos (1), Meksika (9), Mikronezija (1), Mozambikas (2), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (2), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Panama (5), Papua Naujoji Gvinėja (2), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (9), Pietų Korėja (3), Pitkerno salos (1), Portugalija (3), Prancūzija (4), Prancūzijos Pietų Sritys (1), Prancūzijos Polinezija (3), Puerto Rikas (3), Pusiaujo Gvinėja (2), Saliamono Salos (1), Seišeliai (2), Senegalas (2), Siera Leonė (3), Surinamas (1), Tailandas (1), Taivanas (3), Tanzanija (1), Togas (3), Tunisas (1), Venesuela (2), Čilė (1), Šri Lanka (1), Šv. Elenos sala (2), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Seriola carpenteri Mather, 1971
  2.  ? Seriola dumerili Risso, 1810
  3.  ? Seriola euzeti Bartoli, Bray, 2004
  4.  ? Seriola fasciata Bloch, 1793
  5.  ? Seriola hippos Albert Günther, 1876
  6.  ? Seriola lalandi Valenciennes, 1833
  7.  ? Seriola peruana Steindachner, 1881
  8.  ? Seriola quinqueradiata Temminck, Schlegel, 1845
  9.  ? Seriola rivoliana Valenciennes, 1833
  10.  ? Seriola zonata Mitchill, 1815

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Seriola Cuvier, 1816. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125944 on 2011-02-19
  • Cuvier, G. (1816). Le Règne Animal distribué d'après son organisation pour servir de base à l'histoire naturelle des animaux et d'introduction à l'anatomie comparée. Les reptiles, les poissons, les mollusques et les annélides. Edition 1. v. 2, pp i-xviii + 1-532, [Pls. 9-10, in v. 4]. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      9 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Seriola)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Stauridinės
(Carangidae)

Išnašos Redaguoti